Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@14:02:34 GMT

«شال» کاوه آفاق در بازار

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۹۵۶۳

«شال» کاوه آفاق در بازار

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دومین آلبوم کاوه آفاق خواننده پاپ – راک امروز دوازدهم تیر در دسترس مخاطبان قرار گرفت. این خواننده دو سال پیش آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» را روانه بازار موسیقی کشور کرده بود.

دومین آلبوم رسمی کاوه آفاق به تهیه کنندگی محمدحسین توتونچیان و مدیریت اجرایی محسن هردان تهیه و تولید و از سوی پخش هنر اول روانه بازار موسیقی کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شال»، «ملودی»، «باشگاه بازنده‌ها»، «امسال»، «تو»، «غم بی‌پایان»، «پرانتز»، «دل»، «منجی» و «مرز مرده» عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم به آهنگسازی کاوه آفاق منتشر شده است. کاوه آفاق و علی توده فلاح ترانه سرا، آرمان مهربان، اشکان دباغ، آرین نائینی، شهاب آفاقی و پدرام آزاد تنظیم کننده نیز دیگر عوامل اجرایی آلبوم «شال» را تشکیل می دهند.

مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم «شال» ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه ۱۳ تیر در شهر کتاب «ابن سینا» واقع در شهرک غرب برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موسیقی پاپ راک شال کاوه آفاق دومین آلبوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۹۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ بابک کاوه ئیان افزود: براساس سامانه‌های هوشمند جاده‌ای، ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان در سال گذشته دارای اضافه بار بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه افزایش تناژ به شدت زیر ساخت راه و ایمنی جان مردم را در استان به مخاطره می‎اندازد، اظهار داشت: در این راستا شناسایی و برخورد با متخلفین اضافه تناژ در سال گذشته با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت و این روند امسال نیز ادامه دارد.

کاوه ئیان گفت: اضافه تناژ ناوگان، علاوه بر این که سیستم ترمز خودرو را به مخاطره می‎اندازد و درصورت برخورد با خودرو‌های سواری حادثه آفرین است، زیرساخت جاده‌ای را نیز به شدت تخریب می‌کند.

وی یادآور شد: بیشترین اضافه تناژ مربوط به ناوگان حمل مصالح ساختمانی است که در محور‌های مواصلاتی "بوشهر-برازجان"، "برازجان- دالکی" و جاده‌های پیرامونی شهر‌های "کنگان"، "دیر" و "خورموج" رخ می‌دهد.

کاوه ئیان بیان کرد: نظارت بر اضافه تناژ ناوگان در قالب گشت‌های مشترک با پلیس راه و انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالا در کلیه محور‌ها به خصوص مبادی بارگیری معادن و پاسگاه‌های پلیس راه انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین از طریق نظارت و کنترل ناوگان باری توسط باسکول‌های ثابت و سیار در مبادی بارگیری (معادن)، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از اضافه تناژ صورت می‌گیرد.

کاوه ئیان یادآور شد: ناوگان باری که فاقد بارنامه یا دارای اضافه تناژ باشند، با همکاری پلیس راه مشمول توقیف وسیله نقلیه، لغو کارت هوشمند راننده و ناوگان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه