Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@08:35:59 GMT

رندر گلکسی تب اس4 تایید شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۹۶۰۵

رندر گلکسی تب اس4 تایید شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گلکسی تب اس 4، تبلت رده بالای جدید شرکت سامسونگ است که در چند ماه گذشته اخبار و شایعاتی درباره آن منتشر شده و انتظار می رود تا با نزدیک شدن به زمان رونمایی آن، اخبار بیشتری در این باره منتشر شود.

تاکنون هیچ تصویری از تبلت رده بالای سامسونگ منتشر نشده بود اما به تازگی یک منبع رسمی فناوری تصویری از گلکسی تب اس 4 منتشر کرده و مدعی شده که آن تصویر تایید نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این اعلام شده بود که این تبلت در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد اما این منبع می گوید دو رنگ مشکی و سفید برای آن در نظر گرفته شده است.

مشاهده تصویر منتشر شده از گلکسی تب اس 4، متوجه می شویم پنل پشتی گوشی با نسل قبل خود تغییر ظاهری چندانی نداشته و چینش دوربین ها و قرار گیری دکمه های تنظیم صدا، همان گونه است و تنها برند ثبت شده در پشت دستگاه تا حدودی در قسمت پایین تری قرار گرفته است.

طبق آخرین شایعات اعلام شده که تبلت جدید سامسونگ از صفحه نمایش 10.5 اینچی بهره خواهد برد در حالی که نسل قبلی آن صفحه نمایش 9.7 اینچی داشت. در ادامه تصویر منتشر شده از گلکسی تب اس 4 را مشاهده می کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامسونگ اخبار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!

 کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ در خصوص استیناف باشگاه پرسپولیس نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در انتظار تایید برنامه هفتم
  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد
  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد