Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر سیدحمیدجمال­الدینی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی با حضور در نشست مشترک با مسئولان مراکز EDC و EDO و کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی با اشاره به جایگاه و نفش کلیدی مراکز مطالعات و توسعه آموزش در دانشگاه گفت: « مراکز مطالعات و توسعه آموزش EDC بروز ترین حوزه، کانون فکر و اندیشه و نو آوری در دانشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با بیان اینکه در مسیر تغییر و تبدیل دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی به عنوان یک برند معتبر و بین المللی نیازمند حرکت نوآورانه درعرصه­های مختلف آموزشی، پژوهشی و شناسائی استعدادهای درخشان هستیم گفت : «رشد و گسترش همه جانبه رشته­های علوم پزشکی ایجاب می­کند سرعت خود را با تغییرات سریع و شتاب فزاینده محیط پیرامونی هماهنگ کنیم .»

وی افزود : « در یک نگاه سیستماتیک اگر سرعت تغییر سازمان از محیط پیرامونی خود کمتر باشد آن سازمان محکوم به فنا و مرگ است .»

دکتر جمال­الدینی با تفکیک مفهوم خلاقیت و نوآوری گفت : «برای پیشرفت و انطباق با شرایط در حال تغییر مراکز EDC ، EDO و کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، بیشتر از آنکه به افراد خلاق نیاز داشته باشد نیازمند افراد مسئول و اتخاذ روش­های نوآورانه است . »

وی با تأکید بر ضرورت فرهنگ­سازی و تغییر بنیادین در نگاه و دیدگاه مسئولان و دست­اندرکاران مراکز مطالعات و توسعه آموزش EDC گفت: «باید تغییر را از خودمان شروع کنیم. امروزه پاسخگویی به بسیاری از نیازها با استفاده از فضای مجازی و طراحی APP های فرم­ساز و دینامیک آموزشی امکانپذیر است .»

دکترجمال­الدینی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن معرفی دکتر زهرا علی نژاد خرم، فوق تخصص جراحی قلب و عروق به عنوان نماینده معاون آموزشی در امور نخبگان و استعدادهای درخشان به اهمیت فعالیت و توجه بیش از پیش به امور دانشجویان برتر و حائزین شرایط استعدادهای درخشان پرداخت .»

وی با بیان اینکه مهمترین وظیفه و رسالت امور نخبگان و استعدادهای درخشان در دانشگاه شناسائی دانشجویان خاص و ایجاد بستر مناسب برای رشد و شکوفائی چند بعدی آنان در زمینه­های مختلف آموزشی، پژوهشی، مهارت­های اجتماعی، اخلاق حرفه­ای و فراهم کردن تسهیلات مورد نیاز آنان است گفت :«تا کنون بیشترین توجه و تمرکز شوراهای مختلف آموزشی در مسیر رسیدگی و کمک به حل مشکلات دانشجویان ضعیف بوده است در حالیکه اگر در زمینه شناسائی، جذب و هدایت دانشجویان مستعد و نمونه دانشگاه اقدام اثر بخشی انجام شود کمک شایسته­ای برای تبدیل شدن دانشگاه به یک برند بین المللی انجام داده­ایم.»

وی در پایان لازمه این حرکت بنیادین را فعالیتی مستمر و فراگیر، پر از انگیزه­های فردی، مشارکت و همدلی بصورت team work برشمارد .

این نشست با حضور دکتر هادیپور رییس مرکز توسعه آموزش در علوم پزشکی، دکتر شهرزاد خاکپور رئیس باشگاه پژوهشگران و کمیته تحقیقات دانشجویی و مسئولان مراکز EDC و EDO دانشکده پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، بهداشت و مهندسی پزشکی، علوم و فناوری­های نوین، پیراپزشکی، پرستاری و مامائی و شیمی داروئی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در دفتر سالن اجتماعات دانشکده پزشکی برگزار شد.

مراکز EDC EDO دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران دکتر سید حمید جمال الدینی نوآوری مراکز مطالعات و توسعه آموزش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مراکز EDC دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌