Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ جهانی گفت که کمک های انسانی به تنهایی نمی تواند بحران مهاجران روهینگیایی را حل کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «آسوشیتدپرس»، «پیتر مورر» ،رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ جهانی تاکید کرد که کمک های انسانی به تنهایی نمی تواند بحران مهاجران روهینگیایی را حل کند.

 

وی افزود: راه حل های سیاسی باید برای کمک به 700 هزار روهینگیایی که برای رها شدن از خشونت های میانمار به بنگلادش فرار کرده اند در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سازمان ملل در گزارشی، سرکوب نظامی مسلمانان روهینگیا در میانمار در آگوست گذشته را «پاکسازی قومی» توصیف کرده است.

 

میانمار و بنگلادش چندی پیش توافقنامه ای را برای بازگرداندن مهجران روهنیگیایی به کشورشان امضا کردند اما اجرای آن هنوز قطعی نشده است.

 

رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ جهانی پس از بازدید از ایالت راخین میانمار که مرکز سرکوب مسلمانان روهینگیا بوده است،گفت:بحران مهاجران روهینگیایی بدون تعهد سیاسی،سرمایه گذاری مداوم اقتصادی و تعهد قوی به قوانین انسانی حل نمی شود.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس اوقات فراغت دهه کرامت آمریکا فوتبال تغییر تیم اقتصادی دولت دولت سازمان هواشناسی همایش جوانان و قانونگذاری روهینگیا میانمار مسلمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر دارای سرمایه عظیمی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مهران فاطمی در پیامی روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را تبریک گفت و افزود: جمعیت هلال احمر به واسطه نگاه نوع دوستانه و رفتار یاریگرانه و همدلانه در ارائه خدمات خالصانه به مردم عزیز به ویژه در لحظات سخت و دشوار زندگی افراد در بحران‌ها و حوادث، دارای سرمایه عظیم اعتماد عمومی بوده و همین مسئله کافی است که این جمعیت به عنوان یکی از نهاد‌های مورد علاقه مردم برای انجام امور داوطلبانه و همراهی در تحقق انگیزه‌های خیرانه و الهی باشد.

نقش مهم این جمعیت، در ترویج فرهنگ اصیل انسان دوستی و کمک به توانمندسازی و آموزش عمومی در راستای کاهش آسیب‌های ناشی از وقوع حوادث طبیعی همچون زلزله تنها گوشه‌ای خدمات پیدا و پنهان این جمعیت است که نیاز آن به ویژه در دنیای امروز بیش از پیش ملموس و مشهود است.

بی شک ویژگی‌های ممتازی همچون انسانیت، بی غرضی و جهان شمولی که در اصول و وظایف این جمعیت مورد توجه ویژه قرار گرفته است سندی پرافتخار برای فعالان و خادمان مردم در جمعیت هلال احمر است.

اینجانب با تبریک صمیمانه روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر به تمامی داوطلبان و امدادگران این جمعیت به ویژه مدیریت و کارکنان این مجموعه در استان، از خدمات ارزشمند آنان تجلیل نموده و موفقیت همگان را در پرتو آرمان‌های متعالی امام راحل عظیم الشان (ره) و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ با حضور رئیس مجلس
  • حمایت از حقوق بین‌المللی بشردوستانه برای تضمین سلامت همه مردم
  • هلال احمر دارای سرمایه عظیمی است
  • رییسی مجامع جهانی را به یاری به ملت مظلوم غزه فراخواند
  • رئیس جمهور مجامع جهانی و وجدان‌های بیدار بشری را به یاری به ملت مظلوم غزه فراخواند
  • رئیسی مجامع جهانی را به یاری غزه فراخواند
  • اصلاحات ، راه برون رفت از بحران مهاجرت سرمايه های انسانی
  • همایش بزرگ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر آغاز شد
  • چرا حج امسال حج برائت است؟
  • صلیب سرخ: شرایط انسانی در افغانستان وخیم و نیازمند رویکرد جدیدی است