Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا - مديرکل استاندارد ايلام از آغاز آزمون دوره اي وسايل توزين و سنجش سبک توسط آزمايشگاه هاي همکار تاييد صلاحيت شده اين سازمان در استان خبر داد.

مهناز همتي روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار کرد: به استناد ماده 14 ضوابط اجرايي اوزان و مقياس ها، طرح آزمون دوره اي وسايل توزين و سنجش سبک با همکاري استانداري سازمان صنعت، معدن، تجارت و اتاق اصناف در سطح استان اجرا مي شود و شهرستان ايلام مبدا اجراي طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اين آزمون ها در راستاي اجراي قانون اوزان و مقياس ها ، کنترل و آزمون ادواري وسايل سنجش و توزين مورد استفاده در داد و ستد عمومي در کليه شهرستان ها اجرا مي شود.
مديرکل استاندارد ايلام تاکيد کرد: براساس اين آزمون ها، تمامي ترازوها ، وزنه ها و ساير وسايل سنجش که در داد و ستدهاي عمومي به کار برده مي شوند توسط مجري طرح آزمون دوره اي مورد بررسي و آزمايش قرار گرفته و در صورت تاييد صحت کار ، براي اينگونه وسايل گواهي صحت عملکرد صادر شده و همچنين بر چسب صحت عملکرد الصاق خواهد شد.
همتي به شهروندان توصيه کرد در هنگام خريد ، به منظور اطمينان از صحت عملکرد وسايل توزين، به برچسب صحت عملکرد الصاق شده بر روي ترازوها توجه نموده و از مراکزي که ترازوهاي آنها فاقد برچسب صحت عملکرد است خودداري نمايند.
وي گفت: شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، موارد را از طريق سامانه تلفني 1517 سامانه رسيدگي به شکايات اداره کل استاندارد استان ايلام اطلاع دهند.
مديرکل استاندارد ايلام تصريح کرد: آزمون صحت سنجش سبک استان تا پايان سال 97 در تمام شهرستان هاي استان ادامه دارد و از واحدهاي توليدي و خدماتي و اصناف تقاضا مي شود با بازرسان اين طرح همکاري لازم به عمل آورند.
3032/6034
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون

قائم مقام سازمان سنجش گفت: رصد فضای مجازی از زمان ثبت‌نام تا زمان برگزاری کنکور با همکاری پلیس فتا در حال انجام است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدحسین حاجیلو در همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی نوبت اول کنکور 1403 اظهار کرد: آزمون‌های سازمان سنجش در 4 گروه، سنجش علمی، استخدامی، صلاحیت حرفه‌ای و آزمون‌های بین‌المللی قرار دارند.

وی افزود: دستورالعمل حفاظتی به عنوان سند بالادستی به تصویب شورای امنیت کشور رسیده است، در این سند وظایف دستگاه‌ها برای تأمین امنیت کنکور در حوزه‌های اجرایی، امنیتی، قضایی و انتظامی مشخص است.

قائم‌مقام سازمان سنجش با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های مسئول موظفند بر اساس دستورالعمل حفاظتی در تمام آزمون‌های کشور هماهنگی لازم را داشته باشند تا امنیت تامین شود.

وی با اشاره به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در تاریخ 6 و 7 اردیبهشت عنوان کرد: تا به امروز 3 هزار نفر در جلسات مختلف آموزشی حفاظت از آزمون شرکت کردند و امنیت قبل، حین و بعد از کنکور برای تمام عوامل اجرایی و حفاظتی تبیین شده است.

حاجیلو ادامه داد: هنگام سوالات از قرنطینه اصلی تا رسیدن به مخازن اصلی محل برگزاری کنکور بسیار مهم است و همه عوامل باید در هوشیاری کامل باشند، برای این بخش چهار لایه حفاظتی در نظر گرفتیم که اجرای این لایه‌های حفاظتی در شهرهای بزرگ تا دورافتاده ترین مناطق برگزاری کنکور یکسان است.

حاجیلو گفت: دفترچه غایبان کنکور باید به صورت پلمپ شده جمع‌آوری شود. تجربه نشان داده در زمان برخورد با فرد متقلب همه تمرکز بر پاسخنامه قرار می‌گیرد اما عوامل حوزه‌های کنکور دقت کنند در هیچ شرایطی دفترچه سوال فرد متقلب از حوزه خارج نشود.

برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب

وی گفت: طبق مکاتبات سازمان سنجش با معاون وزیر کشور، برای برگزاری کنکور در تمام استان‌ها باید شورای تامین تشکیل شود، رصد فضای مجازی از زمان ثبت‌نام تا زمان برگزاری کنکور در حال انجام است و این کار با همکاری پلیس فتا انجام می‌شود و در شورای تامین استان‌ها این موضوع باید مدنظر باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک اردیبهشت؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳، فردا
  • انتخاب رشته‌ آزمون دوره دكتری سال 1403 از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • فردا، آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون
  • آغاز ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ از یکم اردیبهشت
  • آغاز فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه
  • فرصت دوباره برای جاماندگان از ثبت‌نام کنکور
  • امروز آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری