Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس در حال جدی تر شدن هستند.

طرفداری- نه منچستریونایتد، نه پاری سن ژرمن و نه لیگ چین. مقصد بعدی کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید ممکن است یوونتوس ایتالیا باشد. جایی که هواداران یوونتوس، علی رغم شکست تیمشان به شدت به تشویق رونالدو پرداختند و کریستیانو، از این موضوع خوشحال و البته متعجب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مارکا، کریستیانو رونالدو پس از قهرمانی رئال مادرید در اروپا برای جدایی از این تیم تمایل خود را ابراز کرد و همان گونه که توتو اسپورت، روزنامه چاپ تورین در روزهای گذشته نوشته بود، یوونتوس علاقه دارد تا کریستیانو رونالدو را به خدمت گیرد. یوونتوس از اختلاف میان رونالدو و رئال مادرید آگاه است و از این رو یوونتوس می خواهد تا با در نظر گیری دستمزدی 30 میلیون یورویی با کمک اسپانسرها، قراردادی تا سال 2022 با این ستاره 33 ساله به امضا برساند. بند جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید 1 میلیارد یورو است اما همه چیز قابل مذاکره به نظر می رسد و حتی اخیرا رسانه های اسپانیایی مدعی شدند که بند جدایی رونالدو می تواند به 120 میلیون یورو برسد. اگرچه این بند برای پی اس جی و بارسلونا قابل فعال سازی نیست. رئال مادرید نشان داده که فروش ستاره های ناراضی خود، مخالفت زیادی انجام نمی دهد و موراتا و هامس رودریگز را می توان مثالی برای این قضیه دانست. 

در ایتالیا نیز این گمانه زنی وجود دارد که یوونتوس با فروش های متعدد بازیکنان جوان خود با قیمتی بالا، قصد دارد تا خریدی بزرگ انجام دهد و حالا ممکن است آن خرید کریستیانو رونالدو باشد. یوونتوس می خواهد تا با خرید رونالدو، به هدف خود یعنی قهرمانی اروپا برسد اما برای این خرید بزرگ، علاوه بر بازیکنان جوان، ممکن است گونزالو هیگواین نیز فروخته شود تا منابع مالی لازم برای این انتقال گران قیمت فراهم شود.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو

النصر در شبی که کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی برگشت برابر حریف خود با یک گل پیروز شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و نهم رقابت های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی النصر مهمان الخلیج بود و توانست با یک گل به پیروزی برسد.

تک گل النصر را در این بازی امریک لاپورت به ثمر رساند.

در این بازی کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی النصر برگشت که البته موفق به گلزنی نشد.

النصر با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه دوم‌ خود را قطعی کرد و با یک بازی بیشتر نسبت به الهلال و ۹ امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت.

تا پایان لیگ عربستان تنها ۵ هفته دیگر باقی مانده است و به نظر می رسد که الهلال قهرمانی خود را در یکی دو هفته پیش رو قطعی کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ