Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودرز کریمی‌‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره برنامه‌های اسکان تابستانی فرهنگیان اظهار کرد: اسکان تابستانی فرهنگیان از نیمه دوم خرداد ماه آغاز شده است و تا 15 شهریور ماه ادامه دارد.

وی افزود: آموزش و پرورش با تعداد 345 مرکز رفاهی(خانه معلم)، 50 پردیس دانشگاهی و 300 اردوگاه تفریحی با سوئیت‌های مجهز در قالب 495 پایگاه پذیرش و آماده‌سازی و تجهیز 2649 آموزشگاه و تعداد 23 هزار و 960 کلاس ویژه و درجه یک آماده پذیرایی از میهمانان فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی فر ادامه داد: در کنار مراکز رفاهی پیش‌بینی شده، تعداد 207 تالار با ظرفیت 63 هزار و800 صندلی و تعداد 128 رستوران با ظرفیت  23 هزار و 300 صندلی با تعرفه خاص و تخفیف ویژه فرهنگیان در راستای منزلت اجتماعی فرهنگیان، آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی در دوران تابستان است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تعداد 7658 نفر از عوامل اجرایی آموزش و پرورش، مسئولیت برنامه‌ریزی، سازماندهی، هماهنگی، کنترل و نظارت بر سفرهای تابستانی فرهنگیان را عهده دار هستند.

وی افزود: افزایش سطح خدمات ارائه شده در اسکان تابستان، توجه ویژه به وسایل سرمایشی، بهسازی و زیباسازی پایگاه‌های پذیرش، اطلاع رسانی و هدایت مسافران  با نصب بنرهای اسکان، نصب دستگاه‌های کارتخوان و نوبت‌دهی در پایگاه‌های پذیرش و اتخاذ تدابیر امنیتی جهت حفظ و حراست از اموال مهمانان از مهم ترین اقدامات و برنامه‌های تعریف شده در اسکان تابستان 1397 است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است

به گزارش همشهری آنلاین، ‌حمید طریفی‌حسینی، با بیان اینکه ۱۹ اردیبهشت ماه ثبت‌نام کلاس اولی‌ها آغاز می‌شود گفت: سال گذشته از اواخر اردیبهشت ماه شرایط پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت الکترونیک فراهم شد که تجربه موفقی بود، امسال با توجه به اولویت‌های وزارتخانه، جلو کشیدن تقویم‌های اجرایی در دستور کار است و از ۱۹ اردیبهشت ماه فعالیت‌های اجرایی ثبت‌نام‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش ۱۹ اردیبهشت را برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص کرده است افزود: این امر به صورت الکترونیک قابل انجام است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است و برای ثبت نام پایه اول این نوآموزان، والدین آنها می‌توانند از تاریخ اعلام شده به سامانه irhttp://my.medu.ir مراجعه کنند.

کد خبر 849081 منبع: ایسنا برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش خبر مهم مدرسه و مدارس

دیگر خبرها

  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان