Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید فرصت نام‌نویسی دانشجویان اهل قلم برای شرکت در سومین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی این دانشگاه تا 20 تیر خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، رضا نصیری اظهار کرد: با توجه درخواست دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، فرصت نام نویسی برای شرکت در سومین جشنواره سراسری نشریه های دانشجویی این دانشگاه تا پایان وقت اداری چهارشنبه 20 تیر تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیران مسئول و صاحبان اثر پس از ثبت آثار می‌توانند نسخه چاپی نام‌نویسی را برای ارسال به دبیرخانه جشنواره، به رابط نشریات واحد دانشگاهی خود تحویل دهند.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود متقاضیان هرچه زود‌تر نسبت به بارگذاری نشریه ها و آثار خود در سامانه مربوط به نشانی www.iaumag.ir اقدام کنند و این کار را به ساعات پایانی موکول نکنند.

اختتامیه سومین جشنواره نشریه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، شهریور امسال به میزبانی واحد شهرکرد برگزار و به برگزیدگان، جوایز نفیس کشوری و واحدی اهدا می شود.

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف ارتقای انگیزشی دانشجویان، شناسایی، معرفی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار فاخر نشریه‌های برتر دانشجویی و تربیت دانشجویان اهل قلم متعهد و متخصص، برگزاری جشنواره سراسری نشریه‌های دانشجویی این دانشگاه را در دستور کار خود قرار داده است.

ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، از مسئولان تمامی واحدها، مراکز آموزشی و آموزشکده‌های سمای دانشگاه آزاد اسلامی خواسته ضمن برنامه ریزی دقیق و جامع برای حضور و مشارکت حداکثری دانشجویان در سومین جشنواره نشریه های دانشجویی این دانشگاه، نسبت به اجرای دقیق آیین نامه و دستورالعمل اجرایی مربوط، اقدام کنند.

تمامی دانشجویان واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ‌ارشد و دکتری، به شرطی که در زمان انتشار نشریه دانشجو بوده باشند یا از زمان دانش آموختگی آنان تا پایان مهلت ارسال آثار، بیش از شش ماه نگذشته باشد، می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

گفتنی است واحدهای تبریز و شهرقدس میزبان نخستین و دومین جشنواره سراسری نشریه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بودند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود