Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - دبیرهشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان یزد گفت: برگزای جشنواره کتابخوانی رضوی که مزین به نام امام رضا (ع) است حرکتی ارزشمند و مصداق بارز کارفرهنگی اثر بخش است .

رقیه دوست فاطمیها درگفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارداشت: درنشست آخرنهاد کتابخانه های استان استانداریزد براین موضوع تاکید داشتند که همه نهادها برای برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی باید همکاری داشته باشند واین نهاد برای برگزاری موفق هشتمین دوره این جشنواره به کمک همه دستگاهها فرهنگی همچون اداره فرهنگ و ارشاد و صدا وسیما نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جشنواره در۳ رده سنی کودک ونوجوان برگزارمی شود وخانواده ها با حضوردرکنارهم می توانند به شکل خانوادگی دراین جشنواره شرکت کنند وازجوایز ارزشمند این دوره بهرمند شوند. برگزارکردن این جشنواره به صورت خانوادگی مهمترین ویژگی شاخص این جشنواره معنوی است.

مدیرکل کتابخانه عمومی استان درخصوص جوایزاین دوره ازمسابقات نیزگفت: مهلت شرکت درجشنواره تا پایان تیرماه بوده آیین اختتامیه این جشنواره اوایل شهریورماه سال جاری به میزبانی شهر یزد با مشارکت نهادکتابخانه و سازمان فرهنگی هنری شهرداری برگزارمی شود. براساس اعلام دبیرخانه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی  ۸جایزه ویژه درسطح کلی به ۸ خانواده برگزیده ۲ تا ۵ نفره اهدا خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: میزان مشارکت مردم استان درهفتمین دوره به رشد ۳ برابری یعنی ۱۶هزار شرکت کننده رسیده ودراین دوره امیدواریم با افزایش شرکت کننده ها مواجه شویم.

دوست فاطمیها تصریح کرد:علاقه مندان دراین جشنواره می توانند به صورت آنلاین شرکت داشته باشند وآن دسته ازافرادی که تمایل به حضوردراین جشنواره را دارند می توانند با مراجعه به پایگاههای اطلاع رسانی جشنواره کتابخوانی رضوی به نشانی  razavi.iranpl.ir  ضمن کسب اطلاعات بیشتر دراین خصوص و دریافت فایل الکترونیکی کتابها به شکل آنلاین دراین دوره ازمسابقات کتابخوانی شرکت کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره کتابخوانی رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه

انتشارات صدرا  به مناسبت ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن سالروز شهادت امام علی (ع) مسابقه‌ کتابخوانی سراسری برگزار می نماید.

علاقه مندان برای شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی ولادت حضرت علی (ع) می‌توانند کتاب سیری در نهج البلاغه، اثر ماندگار شهید آیت‌الله مرتضی  مطهری را مطالعه نموده و از تاریخ 10 فروردین ماه لغایت 31 فروردین 1402 به سوالات مسابقه پاسخ دهند.

 

 

شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات از طریق صفحه مسابقه در سایت انتشارات صدرا (مرکز نشر آثار استاد شهید مطهری) انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که شرکت در این مسابقه برای تمامی علاقه‌مندان رایگان و بدون هزینه می‌باشد.

همچنین علاقه مندان می توانند برای تهیه  کتاب سیری در نهج البلاغه از سایت انتشارات صدرا اقدام نمایند و با ارسال رایگان در سراسر کشور دریافت نمایند.  پس از تکمیل مراحل خرید، کتاب حداکثر ظرف 3 روز کاری به خریداران در سراسر کشور تحویل داده خواهد شد. همچنین مطالعه این کتاب حدودا 8 ساعت از زمان شما را به خود اختصاص می‌دهد.

 

 

جوایز مسابقه کتابخوانی شهادت امام علی (ع):

جوایز این مسابقه به سه بخش تقسیم می شود که از طرف انتشارات صدرا اهدا خواهد شد:

1. سه نفر اولی که بالاترین امتیاز را کسب کنند:

نفر اول: 3 میلیون تومان نفر دوم: 2.5 میلیون تومان نفر سوم: 2 میلیون تومان

2. شرکت کنندگانی که با دعوت از دوستان و اطرافیان خود، بیشترین آمار اطلاع رسانی را داشته باشند. جوایز این گروه عبارت است از:

سه نفر برتر، هر یک از نفرات 2 میلیون تومان

3. همچنین به 3 نفر از بین تمامی افرادی که در این مسابقه شرکت نموده‌اند، به قید قرعه مبلغ 1 میلیون تومان به هر یک اهدا خواهد شد.

برگزیدگان در این مسابقه در اردیبهشت ماه 1403 در سایت انتشارات صدرا معرفی شده و جوایز خود را دریافت می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات خود می‌توانید به صفحه مسابقه در سایت انتشارات صدرا مراجعه نمایید.

 

دیگر خبرها

  • خبرنگاران بازوی رسانه‌ای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌شوند
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • اسراییل مصداق بارز یک رژیم دیوانه وبی‌رحم است/مسئولیت‌پذیری تهران
  • نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ها مصداق بارز بنگاه‌داری است
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند