Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: وکیل مدافع5 تن از دانشجویان بازداشت شده در اعتراضات دی ماه سال۹۶ از ارائه درخواست تجدیدنظر نسبت به احکام صادر شده برای موکلانش خبر داد.

به گزارش رکنا، امیر رئیسیان گفت : احکام صادر شده برای این دانشجویان متفاوت است. اینجانب وکالت تعدادی از این افراد را برعهده دارم که تمایلی به رسانه‌ای شدن نام خود ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسیان گفت: از طرف دیگر علی‌رغم قبول وکالت تعدادی از این افراد از طرف قاضی Judge اجازه دفاع ندادند و گفتند که وکیل نمی‌پذیرند. در نتیجه دفاعیات خود را در دادگاه تجدیدنظر ارائه خواهم داد.

وکیل مدافع چند تن از دانشجویان بازداشت شده ضمن تفکیک عناوین اتهامی دانشجویان بازداشت شده در اعتراضات دی ماه ۹۶ مبنی بر اجتماع، تبانی و تبلیغ علیه نظام برای تعدادی و تبلیغ علیه نظام برای تعدادی دیگر، گفت: یکی از این دانشجویان که برای اولین بار این اقدام را انجام داده است به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس محکوم شده است. فرد دیگر نیز به همان اتهام یعنی تبلیغ علیه نظام با قید تکرار جرم Crime و با تشدید به یک سال و نیم حبس محکوم شده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین عکس از قاتل وحید مرادی در زندان / سعید قاتل حرفه ای بود! + تصاویر

زوج هنری و معروف از هم جدا شدند +عکس

عاطفه 16 ساله به حجله مرد 31 ساله رفت / پری از من مدل خیابانی ساخت!

قاتل وحید مرادی در زندان کیست؟! + فیلم جسد در پزشکی قانونی

خواننده رپر جوان به قتل رسید + عکس

قتل مهوش 18 ساله توسط خواستگاری که پلیس بود! +تصویر

ازدواج جنجالی دختر 11 ساله با تاجر 41 ساله / همه خشمگین شدند + عکس

بی حیایی فوتبالیست ایرانی با زنان غریبه همسرش را عاصی کرد!

انتشار عکسی بی شرمانه از ابوبکر البغدادی در حلقه زنان رقصنده + عکس

دختر چشم آبی 14 سال بیشتر نداشت که اسماعیل سراغش رفت!

قتل 2 کودک گرسنه توسط مادر در یک قدمی لاکچری های میلیاردر شهر! + عکس های باورنکردنی

مردی جلوی چشمان بچه ها خواست کله زنش را از ته ببرد!

آخرین فیلم از وحید مرادی قبل از کشته شدن در زندان کرج + تصویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت قاضی Judge جرم Crime اخبار حوادث دی ماه وکیل بازداشت دانشجویان درخواست عکس رکنا دختر وحید گردن ازدواج قتل من حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دانشگاهیان دانشگاه یزد در حمایت از خیزش دانشجویان جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع بزرگ دانشگاهیان دانشگاه یزد همزمان با دیگر دانشگاه‌های کشور، برای حمایت از اعتراضات دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در پی جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد.

در این تجمع دانشگاهیان با سر دادن شعارهای «دانشجو بیدار است از نسل کشی بیزار است»، «استاد ما بیدار است از نسل کشی بیزار است»، «دانشجوی حق طلب حمایتت می‌کنیم»، «اسرائیل بی‌حیا بترس از خشم ما»، «دانشجوی آزاده حمایتت می‌کنیم»، «وجدان ما بیدار است از اسرائیل بیزار است»، «مثلث شوم و پلید و ابلیس، آمریکا و اسرائیل و انگلیس» حمایت خود را از دانشجویان آزادیخواه جهان اعلام کردند.

دانشجویان و کارکنان و اساتید دانشگاه یزد همچنین با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا»، برخورد خشن پلیس با اعتراض این دانشجویان را محکوم کردند.

کد خبر 6091468

دیگر خبرها

  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه یزد در حمایت از خیزش دانشجویان جهان
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • آکسیوس: ۶۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا بازداشت شده‌اند
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی