Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: گاهی ستاره‌های موسیقی پاپ پیش از شروع کنسرت‌شان درخواست‌های عجیبی دارند تا روی صحنه راحت‌تر باشند.

ستاره ها با قدرت و ثروتی که دارند، هر چه بخواهند را فراهم می کنند. به عنوان مثال آنها قبل از اجراهای شان، آنچه به آنها آرامش می دهد و آنها را برای کنسرت آماده می کنند را سفارش می دهند. این سفارش ها می تواند غذا یا حتی وسایل راحتی مانند مبل و گل و شمع باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی ستاره ها درخواست های عجیب و غریبی دارند که جالب است شما نیز آنها را بشنوید. در ادامه درخواست های عجیب برخی از ستاره ها در اتاق میکاپ شان را برای تان آورده ایم. 

1. بیانسه: کوکاکولا ممنوع!

طبق قراردادی که بیانسه با شرکت پپسی بسته، او اجازه ندارد که در ملا عام یا در عکس هایش با کوکاکولا دیده شود. در واقع او موظف است که تنها از محصولات پپسی مصرف کند. علاوه بر پپسی، که همیشه جزو درخواست های اوست، بیانسه بروکلی پخته، لوبیا سبز، اسفناج و مرغ پخته شده را نیز قبل از اجرایش سفارش می دهد. جدا از این مواد غذایی، همیشه در اتاق او باید شمعی با اسانس گل رز روشن باشد. چایی هم که برای او سرو می کنند باید در جدیدترین قوری ها دم شود. اگر چه بیانسه در موسیقی جهانی حرف اول را می زند اما درخواست های او در مقایسه با دیگر ستاره ها، کمی ساده و عجیب است.

2. بریتنی اسپیرز: عکس ملکه دایانا

درخواست های بریتنی اسپیرز در طول سالهای سال مدام تغییر می کند. به عنوان مثال او در گذشته دوست داشته که اتاق اش پر از هله هوله، به خصوص چیتوز، باشد اما اکنون تمام آنها را ممنوع کرده که البته همبرگر از آنها مستثنی است. احتمالا او به ارزش مواد غذایی سالم پی برده و سعی می کند که کربوهیدرات های بیشتری را به رژیم خود اضافه کند. مثلا او در سال 2011 سفارش داد تا قبل از کنسرت، 100 عدد انجیر و آلو برایش بیاورند، یا این که در کنسرت لندن خود تقاضای فیش اند چیپس کرد که البته یک عکس از ملکه دیانا نیز در سینی غذا برای او سرو شد.

طبق گزارشات، بریتنی علاقه خاصی به خانواده سلطنتی دارد. به گفته او، ملکه دایانا الهام بخش او در بسیاری از زمینه ها بوده است. یکی از دلایلی که او تقاضای عکس ملکه را قبل از کنسرت اش کرد، همسو شدن با مردم بریتانیا بود. بریتنی می گوید: «از آنجا که همه مردم بریتانیا عکس ملکه را در اتاق خود دارند، من هم دوست داشتم که در اتاق میکاپ ام در لندن عکسی از او را به همراه داشته باشم.»

3. جاستین بیبر: هر نشانه ای از سلنا گومز، ممنوع!

هیچکس دوست ندارد که خاطرات رابطه ای تمام شده را مرور کند. جاستین بیبر نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس از این که جاستین بیبر و سلنا گومز از یکدیگر جدا شدند، جاستین پخش تمام آهنگ های سلنا را در اتاق میکاپش ممنوع کرد. البته مطمئنا نظر او پس از دوستی مجددشان، برگشت.

البته این را اضافه کنیم که سلنا نیز تمام کارمندهایی که نامشان جاستین بود را از گروه موسیقی و شوهایش اخراج کرد. در واقع آنها آنقدر از هم تنفر داشتند که بازگشت مجددشان بهم از عجایب بود! علاوه بر ممنوعیت هر نشانه ای از سلنا گومز در پشت صحنه کنسرت ها، جاستین درخواست 10 خودروی سدان لاکچری، 2 اتوبوس، یک جت شخصی و یک هلی کوپتر، یک جکوزی، یک ماساژور شخصی و یک مربی یوگا را نیز داشت.

4. جی زی: کره بادام زمینی و ژله مرغوب

 اینطور به نظر می رسد که جی زی هم مانند همسرش بیانسه، شکمو است. اما او برخلاف بیانسه، در اتاق میکاپ اش همیشه کوکاکولا سفارش می دهد. البته علاوه بر کوکاکولا، ردبول، آب ویتامینه و چای داغ نیز در اتاق او دیده می شود. جالب تر از همه اینها، یک اتاق پرو و میکاپ برای جی زی کافی نیست، به طوری که او دستور می دهد که 7 اتاق را با دمای دقیقا 72 درجه برای او آماده کنند.

در اتاق ها نیز باید یک مبل بزرگ راحتی و دو میز دقیقا شبیه بهم وجود داشته باشد. عجیب تر از همه دستور کره بادام زمینی و ژله، آنهم با بالاترین کیفیت ممکن است. در واقع او به کیفیت محصولات استاندارد بازار اعتقادی ندارد و برای هر چیزی که می خورد، کیفیت بالاتری را تقاضا دارد.

5. لیدی گاگا: پنیر

لیدی گاگا در فهرست تقاضاهای خود قبل از اجراهایش، بسیار متنوع عمل می کند. به عنوان مثال این ستاره پاپ، یک جعبه نی، یک تلویزیون و دی وی دی پلیر، 4 عدد شمع بدون بو، یک صندلی اداری، یک دستگاه مرطوب کننده هوا، 3 عدد پنکه، 2 بطری چای سبز، 2 بطری نوشیدنی، سالاد آواکادو و یک اسموتی با توت های یخ زده و ماست یونانی بدون چربی سفارش می دهد. علاوه بر همه اینها، یکی از چیزهایی که هیچ گاه از لیست سفارشات او حذف نمی شود، پنیر است.

پنیر او باید روی یخ سرو شود و بدون بو نیز باشد. باز هم این تمام درخواست او نیست. عجیب تر از اینها، مانکنی است با موهای صورتی که باید قبل از اجرا در اتاق میکاپ او حضور داشته باشد. رنگ پرده و فرش اتاق او هم باید با هم ست باشد. ما هیچوقت دلیل تقاضاهای عجیب لیدی گاگا را نفهمیدیم اما هر چه باشد، او همیشه ما را با رفتارهایش متحیر می کند.

6. مدونا: توالت فرنگی

مدونا سالیان سال است که در صنعت موسیقی فعالیت دارد، به همین دلیل از آنچه می خواهد و نمی خواهد نیز آگاه است. این ستاره قبل از کنسرت اش، 200 نفر را برای انجام درخواست هایش استخدام می کند و به هر کدام از آنها نیز اتاقی جداگانه می دهد. خدمه های او شامل آشپزهای خصوصی، مربی یوگا، آرایشگر و غیره... اند. مدونا قبل از کنسرت اش فقط سبزیجات سفارش می دهد. هنگامی که به لیست سفارشات غذای او نگاه می کنید، در وهله اول همه چیز عادی به نظر می آید اما زمانی که می فهمید او گیاه خوار نیست، نظرتان تغییر می کند.

یکی دیگر از درخواست های عجیب او توالت فرنگی است. در واقع او هر جا که برود، یک توالت فرنگی از برند مورد علاقه اش را سفارش می دهد. در کنار آن، دسته های گل رز و شمع نیز پای ثابت سفارشات او است. او حتی زمانی که در هتلی اقامت می کند، دستور می دهد که تمام مبل های اتاق را جمع کنند تا روی مبل راحتی خودش بنشیند. اینطور به نظر می رسد که او به وسایل خود تعلق خاطر عجیبی دارد.

7. تیلور سوئیفت: بستنی

درخواستی که تیلور سوئیفت در اتاق میکاپ اش دارد، عجیب نیست اما خنده دار چرا. انگار که او هیچ اهمیتی به رژیم غذایی اش قبل از کنسرت نمی دهد و هر چه دلش بخواهد را می خورد. در لیست تقاضاهای او می توان خوراکی هایی چون لاته استارباکس، کیک کدو تنبل، پنیر چدار، ماکارونی و پنیر، تارت توت فرنگی، بستنی ژله ای، آواکادو و... را مشاهده کرد. اینطور به نظر می رسد که او به طور مادرزادی لاغر است و با خوردن چنین خوراکی هایی چاق نمی شود.

8. ماریا کری: بچه گربه

ماریا کری قبل از ورود به اتاق گریم اش از خدمه ها می خواهد که تمام اتاق ها را با پرده بپوشانند و دمای آنها را روی 75 درجه ثابت نگه دارند. مبل اتاق او نیز نباید طرح های شلوغ داشته باشد. 4 شمع وانیل، نوشیدنی وانیلی، دو دسته گل رز سفید، مرغ سرخ شده گرم و آدامس بدون شکر از دیگر درخواست های او هستند.یکی از عجیب ترین درخواست های او زمانی بود که او قبل از اجرایش 20 بچه گربه و 100 کبوتر سفید درخواست کرد. اگر چه پس از کنسرت تمام کبوترها در آسمان رها شدند اما نمی دانیم که او با گربه ها چه کرد.

9. کیتی پری: گل میخک ممنوع!

کیتی پری علاقه زیادی به گلهایی مانند رز یا ارکیده دارد اما گل میخک هرگز! او آنقدر از این گل بیزار است که وجود آن را در اتاق میکاپ اش منع کرد. علاوه بر ممنوعیت گل، او درخواست های دیگری هم مانند صندلی کرم رنگ، یخچال با در شیشه ای، یک صندلی که نامش روی آن حک شده،  فرش صورتی یا کرم رنگ... دارد. کیتی پری بطری های پلاستیکی آب را نیز در اتاق گریمش ممنوع کرده است، از این رو تمام خدمه و کارمندان او مجبورند که از بطری های آب چند بار مصرف استفاده کنند. خوشحال باشیم که حداقل یکی از درخواست های او به محیط زیست آسیب نمی رساند. او همچنین صحبت کردن خدمه هایش با او و نگاه کردن به چشم هایش را برای تمام خدمه ها ممنوع کرده است.

اولین عکس از قاتل وحید مرادی در زندان / سعید قاتل حرفه ای بود! + تصاویر

زوج هنری و معروف از هم جدا شدند +عکس

عاطفه 16 ساله به حجله مرد 31 ساله رفت / پری از من مدل خیابانی ساخت!

قاتل وحید مرادی در زندان کیست؟! + فیلم جسد در پزشکی قانونی

خواننده رپر جوان به قتل رسید + عکس

قتل مهوش 18 ساله توسط خواستگاری که پلیس بود! +تصویر

ازدواج جنجالی دختر 11 ساله با تاجر 41 ساله / همه خشمگین شدند + عکس

بی حیایی فوتبالیست ایرانی با زنان غریبه همسرش را عاصی کرد!

انتشار عکسی بی شرمانه از ابوبکر البغدادی در حلقه زنان رقصنده + عکس

دختر چشم آبی 14 سال بیشتر نداشت که اسماعیل سراغش رفت!

قتل 2 کودک گرسنه توسط مادر در یک قدمی لاکچری های میلیاردر شهر! + عکس های باورنکردنی

مردی جلوی چشمان بچه ها خواست کله زنش را از ته ببرد!

آخرین فیلم از وحید مرادی قبل از کشته شدن در زندان کرج + تصویر

 

منبع: برترین ها

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت عجیب و غریب تصاویر خواننده کنسرت درخواست عکس رکنا دختر وحید گردن ازدواج قتل من حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حیوانی عجیب‌وغریب با ظاهری باورنکردنی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حیوانی عجیب‌وغریب با ظاهری باورنکردنی
  • (ویدئو) تغییر چهره محمدرضا هدایتی با گریم عجیب و غریب
  • (ویدئو) حیوانی عجیب و غریب با ظاهری باورنکردنی!
  • حیوانی عجیب و غریب با ظاهری باورنکردنی (فیلم)
  • ببینید | حیوانی عجیب و غریب با ظاهری باورنکردنی!
  • واکنش همدلانه مردم به گریه‌های آقای خواننده روی صحنه کنسرت (فیلم)
  • واکنش بی‌نظیر مردم به گریه‌های آقای خواننده روی صحنه کنسرت (فیلم)
  • فیلم| پخش ترانه‌ای از استاد بنان در آغاز کنسرت خواننده مشهور انگلیسی
  • کنسرت نوروزی و رمضانی احسان یاسین
  • (ویدئو) پخش ترانه‌ای از استاد بنان در آغاز کنسرت خواننده مشهور انگلیسی