Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان درباره برگزاری این المپیاد گفت: در این المپیاد حدود یکصد دانش آموز مقطع متوسطه دوره دوم پسران سما منطقه شمال کشور شامل استان های گیلان، آذربایجان غربی، مازندران، کردستان، اردبیل، تهران و خراسان رضوی شرکت دارند.
محمد نیک پسند در حاشیه برگزاری این المپیاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانش آموزان شرکت کننده در این المپیاد در 2 رشته ورزشی فوتسال و تنیس روی میز با یکدیگر رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز در مراسم افتتاح این المپیاد ورزشی با ضرورت توجه به ورزش گفت: ورزش در زندگی افراد در زمینه های مختلف از جمله نشاط جسمی و روحی نقش مهمی دارد.
ابراهیم چیرانی افزود: تجربه کشورهای موفق نشان داده که اگر به عامل کار و فراغت جوانان توجه کنیم، بسیاری از مشکلات مرتفع می شود بنابراین ورزش در این حوزه نقش مهمی دارد.
وی با بیان اینکه ورزش یک عامل فرهنگ ساز بسیار عمده در سختی هاست، اظهار داشت: المپیادهای دانشگاهی در پر رنگ تر کردن این فرهنگ نقش تاثیرگذاری دارند.
اولین المپیاد ورزشی دانش آموزی مقطع دوره دوم متوسطه سما منطقه شمال کشور پنجشنبه هفته جاری به کار خود پایان می دهد. حدود سه هزار و 500 دانش آموز در هفت مدرسه سما در استان گیلان تحصیل می کنند.
7286 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی خراسان رضوی دانش آموز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فوتسال جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شد.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • رصد دقیق ۴۷۰۰۰۰ هکتار برنج شمال با داده‌های فضایی
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر