Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:03:59 GMT

گره مشکلات را با اتحاد و همبستگی باز کنیم

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۹۱۷۹۳

گره مشکلات را با اتحاد و همبستگی باز کنیم

اصفهان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: دشمن در پی ایجاد مشکل برای انقلاب اسلامی و ملت ایران است بنابراین باید با اتحاد و همبستگی گره مشکلات کشور و استان اصفهان را باز کنیم و اجازه ندهیم دشمن از برخی مشکلات فرا روی کشور علیه نظام و ملت استفاده کند.

به گزارش ایرنا، ' سید یوسف طباطبایی نژاد ' روز سه شنبه در شورای اداری استان اصفهان افزود: دشمن دارد کاری می کند که مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران که یک حکومت ایدلوژی و دینی است ، بدبین شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از وظایف ما مسئولان این است که مردم را راضی نگه داریم و بی جهت در کار مردم کارشکنی نکنیم و همه مردم و مسئولان متقابلا' کار خود را به درستی انجام دهند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ادامه داد: با اتحاد و همبستگی گره گشای مشکلات باشیم و به یکدیگر ضربه نزنیم.
وی با اشاره به سخت گیری برخی دستگاههای اجرایی و نهادها، منافع مردم را منافع ملی دانست و گفت: چنانچه قانونی برای مردم مضر است و ادامه اجرای آن به منافع ملی نیز ضربه می زند باید برای اصلاح آن اقدام کنیم زیرا همه قوانین و کارهایی که انجام می دهیم برای آن است که مردم راضی باشند.
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه ' همه دولت های نظام جمهوری اسلامی را قبول داشته و دارم' ، افزود: زیرا رای مردم و قانون اساسی را قبول دارم اما در مقاطعی هم که کوتاهی هایی از سوی دولتمردان انجام شود، انتقاد می کنم.
وی در عین حال تصریح کرد: انتقاد به دولت و دولتمردان باید سازنده باشد نه اینکه بدگویی که همان غیبت است و در اسلام حرام می باشد یا تخریب که هر مسلمانی باید از آن دوری کند، جای آن را بگیرد.
امام جمعه اصفهان از مسئولان و دولتمردان خواست در راستای خودکفایی اقتصادی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است بیش از پیش تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه دشمن درصد است ملت را از دولت و حکومت جدا کند، گفت: اگر ملت از دولت و حکومت دور شوند، تضعیف نظام را در پی دارد بنابر این برخی افراد نباید با اقدام های ناشایست خود ، آب بر آسیاب دشمن بریزند.
آیت الله طباطبایی نژاد از تلاش محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان و همکاران وی برای حل مشکلات استان تقدیر کرد و گفت: استاندار و تیم کاری وی، یک حرکت خوبی را در استان بوجود آورده اند و امیدوارم که این حرکت شتاب بیشتری بگیرد و زمینه فعالیت و حرکت بیشتر ما برای حل مشکلات فرا روی استان اصفهان را نیز فراهم کند.
شورای اداری استان اصفهان روز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی و مسئولان نهادهای خدماتی، نظامی و انتظامی در مجموعه فرهنگی شهروند اصفهان برگزار شد.
2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي امام جمعه اصفهان شوراي اداري استان آيت الله طباطبايي نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان در اجتماع عظیم مردم مشهد که به حمایت از طرح نور گرد هم آمده بودند در بخشی از سخنان خود عنوان داشت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسؤولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی‌الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

کد خبر 6094570

دیگر خبرها

  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • در دفاع از امنیت ملی اتحاد را به رقابت رسانه‌ای ترجیح می‌دهیم
  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • پیرهادی: اتحاد جنبش‌های دانشجویی دنیا علیه ظلم اعجاز مقاومت غزه است
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است