Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ فخار سلیمانی مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: این حادثه در ارتفاعات سفید خانی الموت شرقی رخ داد و به علت سخت گذر بودن مسیر، تلاش‌های امدادگران اورژانس رازمیان برای رسیدن به این منطقه بی ثمر ماند و در کمتر از نیم ساعت، بالگرد اورژانس هوایی قزوین به این منطقه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخار سلیمانی افزود: این دختر ۹ ساله که به بیماری قند خون مبتلاست با کمک نیرو‌های اورژانس هوایی، از کمای دیابتی نجات یافت.

سلیمانی افزود: نیرو‌های اورژانس پس از اقدامات اولیه درمانی این بیمار را به بیمارستان ولایت قزوین منتقل کردند.

حال بیمار رو به بهبود گزارش شده است.

انتهای پیام/

کمک اورژانس هوایی برای نجات دختر بچه ۹ ساله در قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فلاحی‌دوست ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: یکی از این افراد که دارای بیماری زمینه‌ای قلبی بود و دچار حمله قلبی شده بود پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به درمانگاه انتقال یافت.

وی بیان داشت: نجات گران هلال‌احمر با وجود وضعیت مه آلود هوا و بارش باران و حجم زیاد برف به این افراد دسترسی یافته و آنها را به محل امن انتقال دادند.

کد خبر 6095115

دیگر خبرها

  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند
  • تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • سه رویداد گردشگری قزوین در تقویم ملی به‌ ثبت رسید
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه