Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-جاستین ترودو تکذیب کرده که در یک جشنواره در سال ۲۰۰۰ بدن یک خبرنگار زن را لمس کرده است.

به گزارش بی بی سی، آن‌زمان ترودو برای حمایت از برنامه خیریه برای ایمنی در مقابل سقوط بهمن در شهر کرستون در استان بریتیش‌کلمبیا شرکت کرده بود.


چند روز بعد یک سرمقاله بی‌نام در روزنامه محلی چاپ شد که او را متهم می‌کرد یک زن جوان خبرنگار را "دستمالی" کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در زمان مورد اشاره، جاستین ترودو ۲۸ سال داشت و آموزگار بود. او پس از آن‌که برادرش میشل در سال ۱۹۹۸ در سقوط یک بهمن کشته شد، با بنیاد خیریه افزایش ایمنی همکاری می‌کرد.




نخست‌وزیر کانادا الآن می‌گوید در آن برنامه هیچ "مراوده منفی" را به یاد نمی‌آورد.

او در جریان یک سفر دوره‌ای سه‌روزه در کانادا به خبرنگاران گفت که وقایع آن روز را خیلی خوب به یاد می‌آورد.

از آن‌زمان حدود ۱۸ سال گذشته است.

سرمقاله آن نشریه محلی و اتهام‌های مطرح‌شده حالا بعد از آن موردتوجه قرار گرفته است که یک وبلاگ‌نویس عکسی از آن سرمقاله را توییت کرد.

در این نوشته که در روزنامه محلی "کرستون‌ولی ادونس" منتشر شده، آقای ترودو به "رفتار نامناسب" با آن خبرنگار زن متهم شده است که از آن رفتار "به‌وضوح احساس بی‌احترامی کرده" ولی درباره این رفتار توضیحی نداده است.

به نوشته این مقاله، ترودو همان موقع و همان جا بابت رفتارش پوزش خواسته و گفته است: "اگر می‌دانستم شما برای یک روزنامه کانادایی گزارش می‌دهید، هرگز این‌قدر جسور نمی‌شدم."

شبکه خبری سی‌بی‌سی کانادا می‌گوید با زنی که در مقاله آن‌زمان نشریه محلی به او اشاره شده تماس گرفته است اما آن زن خواسته است اسمی از او مطرح نشود و این ماجرا به او ربط داده نشود.

سی‌بی‌سی هم‌چنین با ناشر و سردبیر آن روزنامه محلی در آن‌زمان تماس گرفته است و هردو آنها گفته‌اند که حرف خبرنگار زن درباره آن بدرفتاری آقای ترودو را باور می‌کنند.

سردبیر وقت آن نشریه گفته است که خود این خبرنگار زن که در سرمقاله به آن اشاره شده، این مطلب را نوشته بوده است.

جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا، همیشه از فمینیست‌ها و حقوق زنان در جامعه حمایت کرده است و حالا مطرح‌شدن دوباره ماجرای 18 سال پیش، خیلی خبرساز شده است.

خبرانلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی

سفیر ایران روز گذشته در دیدار با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی بر اهمیت رایزنی‌های مستمر تهران و مسقط تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، موسی فرهنگ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان با "شهاب بن طارق بن تیمور آل سعید"، معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی دیدار و گفتگو نمود.

سفیر ایران در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌ها و تجربیات همکاری در حوزه دفاعی، اهمیت رایزنی‌های مستمر دو‌ کشور در حوزه‌های مربوطه را مورد تاکید قرار داد.

معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی نیز با اشاره به روابط تاریخی و ممتاز ایران و عمان، ابراز امیدواری کرد که مناسبات دو‌ کشور در زمینه‌های مختلف توسعه یابد.

تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عماندرباره تداوم ابتکار عمان در راستای لغو تحریم‌‌ها گفتگو شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • نویسنده اسرائیلی: پیروزی در رفح در انتظار ما نیست/ نتانیاهو از ترس فلج شده است
  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس
  • تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند