Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: نمی‌دانم شایعه تغییر مدیریت در استقلال از کجا آب می‌خورد اما الان اصلا زمان خوبی برای طرح این موضوع نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوری با اشاره به درج اخبار در برخی رسانه‌ها و به خصوص فضای مجازی مبنی بر تغییرات مدیریتی در استقلال و جدایی افتخاری از این باشگاه اظهار داشت:

واقعا نمی‌دانم این خبر چه بود و از کجا آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گمان نمی‌کنم این موضوع چیزی جز شایعه باشد. بهرحال افتخاری علیرغم انتقاداتی که به او وارد بود کارنامه قابل دفاعی در استقلال دارد. او بحران های باشگاه را به خوبی مدیریت کرده و حالا که تیم را به ساحل آرامش رسانده این شایعات مطرح شده است.

وی افزود:

به گمان من این شایعه از سوی افراد نزدیک به باشگاه در فضای مجازی طرح می شود. دلیل آن را نمی دانم اما شاید بعضی‌ها در باشگاه با قدرت گرفتن افتخاری متضرر باشند و برای همین چنین برنامه‌ای را به راه انداخته اند. اما آنچه مسلم است این است الان که باشگاه استقلال با قهرمانی در جام حذفی و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به ساحل آرامش رسیده به هیچ وجه قت دست زدن به مدیریت باشگاه نیست.

محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص طعنه کی روش مصاحبه تند کی‌روش بعد از اتمام کار تیم ملی در جام جهانی بیان داشت:

کی‌روش همانطور که خودش گفت فرد مورد نظرش کاملا برانکو بود. باشگاه استقلال و شفر بیشترین هماهنگی را با تیم ملی داشتند و همواره بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی گذاشتند. ما بیشترین بازیکن را در تیم ملی داشتیم و هیچ گاه خللی در برنامه‌های تیم ملی ایجاد نکردیم. طبیعی است که از این به بعد هم این همکاری بین باشگاه استقلال و تیم ملی وجود خواهد داشت.

محمد نوری در خصوص بازیکنان خارجی و داخلی تیم ملی نیز بیان داشت:

مقایسه بازیکان لیگ داخلی و خارجی اصلا درست نیست چرا که همه آنها زیر یک پرچم و برای یک کشور زحمت کشیدند و تلاش کردند. هر کدام نیز در حد بضایعت خود تلاش کردند. ما در جام جهانی بازیکن بد نداشتیم چه آنهایی که در لیگ‌های داخلی بازی کردند و چه آنهایی که در لیگهای خارجی توپ می‌زدند. ما هم در ایران لیگ خوب و پویایی داریم.

پیشکسوت آبی پوشان در رابطه نقل و انتقالات استقلال و تمدید قرارداد با بازیکنان مورد نیاز شفر برای فصل آینده خاطرنشان ساخت:

امور نقل و انتقالاتی تیم کاملا بر عهده آقایان افتخاری و توفیقی است و ما هم به این آقایان اعتماد کامل داریم و می دانیم امور نقل و انتقالاتی را به نحو احسن انجام خواهند داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برانکو برانکو کارلوس کی روش محمد نوری وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!

ظاهرا قرار است پسوند استقلال عوض شود.

طرفداری | استقلالِ با پسوندی جدید در مسابقات شرکت می‌کند.

چند وقت پیش بود که استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد و حالا خبر جدیدی به گوش می‌رسد.

ظاهرا قرار است پسوند استقلال، از تهران به خلیج فارس تغییر کند و آبی‌ها از این پس با نام استقلال خلیج فارس برابر سایر تیم‌های آسیا قرار بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • مارال ؛ محمد نوری