Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تنها ۱۰ کیلومتر از اصلاح شبکه آب رسانی به شهرک گاوداران باقی مانده است،گفت: ایستگاه برداشت آب در شهرک گاوداران زاهدان مستقر می شود.

ریگی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی دام سنگین در شهرک گاوداران استقرار دارند و ساکنین آن برای تامین آب شرب دام خود از شبکه آب شرب شهری استفاده می کنند وظیفه ذاتی ما را که تامین آب شرب هموطنان است تحت شعاع قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه رعایت الگوی مصرف و پرداخت بدهی در اولویت مصرف کنندگان قرار گیرد، افزود: در راستای تقویب شبکه آب رسانی به شهرک گاوداران تنها 10 کیلومتر از اصلاح شبکه باقی مانده است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ادامه داد: به زودی ایستگاه برداشت آب در شهرک گاوداران زاهدان مستقر می شود تا ساکنین این محله مصارف آب مورد نیاز دام خود را از این ایستگاه برداشت کنند.

 

ریگی گفت: آب مورد نیاز دام شهرک گاوداران در  ایستگاه برداشت آب با تعرفه شورای اقتصاد به فروش می رسد.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس اوقات فراغت دهه کرامت دولت آمریکا ارزانی فقر اقتصاد فوتبال فاضلاب روستایی برداشت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخو 35 های ایران کجا مستقر می‌شود؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 الشرق به نقل از مدرن پالیسی گزارشی درباره مشخصات اسکادران جنگنده‌های سوخو 35 روس که به ایران تحویل داده می‌شود و محل استقرار آنها پخش کرد. این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • استقرار ۴۵ هسته فناور و شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد واحد زاهدان/ جذب دانشجویان در قالب طرح پویش
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • سوخو 35 های ایران کجا مستقر می‌شود؟
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند