Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:11:34 GMT

هافبک هجومی استقلال به تیم امید اضافه شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۹۲۵۲۳

هافبک هجومی استقلال به تیم امید اضافه شد

تهران- ایرنا- «مهدی قائدی» هافبک هجومی تیم فوتبال استقلال تهران، با نظر «زلاتکو کرانچار» سرمربی تیم امید ایران به جمع سایر ملی پوشان اضافه شد.

به گزارش ایرنا، باشگاه استقلال در حالی امروز (سه شنبه) خبر از پیوستن قائدی به تیم امید می دهد که تمرینات ملی پوشان از روز گذشته در مرکز ملی فوتبال برای حضوری موفق در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا آغاز شده است تا بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که کادر فنی از بین یکصد بازیکن در نهایت 30 نفر را به اردوی سوم فراخواندند، ولی در نخستین جلسه تمرینی تنها 16 بازیکن حاضر شدند تا باز هم قصه تلخ تکراری عدم همکاری باشگاه‌ها برای این تیم رقم بخورد.
«حمید استیلی» مدیر فنی تیم امید هم هرچند ابراز امیدواری کرد که ملی پوشان از باشگاه ها به تیم امید اضافه خواهد شد. اما با توجه به برنامه های باشگاه ها برای هجدهمین دوره لیگ برتر، قطعا کرانچار و دستیارانش را با چالش مواجه خواهد کرد و حتی امکان دارد حسرت غیبت تیم فوتبال امید ایران در المپیک 44 ساله شود.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 اندونزی 27 مرداد تا 11شهریور ماه امسال در بیش از 45 رشته ورزشی برگزار می شود که با پیش بینی های شورای المپیک آسیا بیش از 10 هزار ورزشکار از 45 کشور در این رویداد حضور می یابند.
ورزشی**9029**1368

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال تيم اميد مهدي قائدي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!

شاگردان شمسایی بعد از قهرمانی در آسیا پاداش خود را دریافت کردند.

طرفداری | فدراسیون فوتبال به‌ حساب شاگردان قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا، ۳٠ میلیون تومان در دور گروهی، ۵٠ میلیون یک‌چهارم و ۷٠ میلیون برای صعود به نیمه‌نهایی واریز کرد. 

برای رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا نیز وزیر ورزش با حضور در بازی فینال ۱٠٠٠ دلار برای هر نفر در نظر گرفته بود که بدون کسر ۱۰ درصد مالیات پرداخت شده است.

آنچه در پرداخت بحث است اینکه فدراسیون فوتبال پاداش‌های که خود در نظر گرفته را با کسر مبلغ ۱٠ درصد مالیات واریز کرده که این موضوع گلایه‌هایی را در پی داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی