Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران از رسانه‌ای کردن تعلیق و لغو مجوز تعدادی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی انتقاد کرد.

حرمت‌اله رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در واکنش به خبر لغو مجوز 15 دفتر و تعلیق شش دفتر خدمات مسافرت هوایی در تهران که آن را سازمان هواپیمایی کشوری رسانه‌ای کرده بود، عنوان کرد: در شرایط کنونی رسانه‌ای کردن این موضوع به‌هیچ‌عنوان کار درستی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه مطلب فوق افزود: واقعیت مصاحبه مدیرکل روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری این‌گونه نبوده است؛ سازمان به تعدادی دفاتر خدمات مسافرتی هوایی مجوز داده است اما به دلیل عدم فعالیت آن را لغو کرده است و تخلفی از سوی این دفاتر انجام نشده است.

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی عنوان کرد: اگر تخلفی از سوی این دفاتر انجام شده است چرا سازمان هواپیمایی کشوری دلیل آن را عنوان نکرده است؟

رفیعی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به تفاهم‌نامه انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و سازمان هواپیمایی کشوری لغو و تعلیق دفاتر از سوی این سازمان مغایر تفاهم‌نامه که امضا شده است نخواهد بود، توضیح داد: این تفاهم‌نامه از اول مردادماه سال جاری اجرایی خواهد شد که بر اساس این تفاهم‌نامه کار رسیدگی به شکایات، بازرسی از دفاتر، تشکیل پرونده برای تمدید مجوز و اخذ مجوز و ... به این انجمن واگذار می‌شود.

روز گذشته مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو مجوز 15 دفتر و تعلیق 6 دفتر خدمات مسافرت هوایی در تهران از ابتدای خردادماه امسال تاکنون خبر داد.

رضا جعفرزاده در این رابطه عنوان کرد که در بازرسی‌های مستمر و موردی کارشناسان دفتر نظارت‌بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان از دفاتر خدمات مسافرت هوایی مواردی ازجمله عدم تمدید ضمانت‌نامه، عدم احراز شرایط راه‌اندازی پس از تعلیق در مدت تعیین‌شده و از همه مهم‌تر عدم توجه به اخطارها و دستورالعمل‌های سازمان هواپیمایی کشوری محرز و به لغو مجوز 15 دفتر و تعلیق 6 دفتر خدمات مسافرت هوایی در تهران منجر شد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد

مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران به عنوان مرکز مشاوره برتر کشوری در میان مراکز مشاوره دانشگاه‌های سراسر کشور معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران در سی‌وششمین گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های سراسر کشور که در دانشگاه زاهدان برگزار شد، از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان «مرکز مشاوره برتر کشوری در سال ۱۴۰۲» انتخاب شد و با اعطای لوح تقدیر و تندیس، دکتر زهره عزیزی رئیس مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران از سوی دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.


تعداد جلسات برگزار شده توسط روانشناسان، مشاورین و مددکاران و خدمات واحد نوروتراپی دانشگاه‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری، خدمات و حمایت‌های مددکاری اجتماعی، توانمندسازی جامعه دانشگاهی، آموزش و ارائه خدمات بهداشت روان نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها و وبینار‌های آموزشی مختص دانشجویان، کارکنان، اساتید و خانواده دانشگاهیان، توانمندسازی جامعه دانشگاهی، انتشارات و تولید محتوا، میزان خدمات روانشناختی شامل طرح‌های حمایتی و مناسبتی برای دانشجویان دانشگاه، سطح پوشش دانشجویان جدیدالورود در طرح کارنامه سلامت روان، تعداد اعضا و میزان فعالیت همیاران سلامت روان، مداخله در بحران‌های روانشناختی و تعداد جلسات تشکیل شده در این خصوص، میزان فضای فیزیکی و نرخ رشد فضای مستقل و برگزاری سمپوزیوم‌های ملی و بین‌المللی، از معیار‌های ارزیابی عملکرد سالانه مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد / معرفی جوان‌ترین و پیرترین استاد
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد