Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ارتش و کمیته های مردمی یمن طی ۱۸ ماه گذشته ضمن به دست آوردن موفقیت های چشمگیر ضد متجاوزان ضربات مهلکی به آنها وارد کرده اند.

بر اساس این گزارش، ارتش و کمیته های مردمی یمن از نیمه دوم سال ۲۰۱۷ تا نیمه دوم سال ۲۰۱۸ یعنی به مدت یکسال و نیم گذشته ضربات مهلکی به متجاوزان وارد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت ۱۶ تانک از جمله ۵ تانک آبرامز، ۲۴۶ نفربر، ۸۴۷ خودرو نظامی دیگر یعنی در مجموع ۱۱۰۹ ادوات زرهی متجاوزان منهدم شده است.

ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین ناو سعودی المدینه عربستان، ۲ ناوچه نظامی، ۲ قایق جنگی، ۳ کشتی جنگی و شناور تجسسی را منهدم کردند.

در این مدت ارتش و کمیته های مردمی یمن ۱۵ بالگرد و هواپیمای دشمن را منهدم کردند که ۲ بالگرد آپاچی، دو  پهپاد ام کیو ۹ آمریکایی و ۱۱ هواپیمای جاسوسی را منهدم کردند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن در این مدت ۱۶۱ عملیات انجام دادند و ۱۶۳ یورش را دفع کردند و تک تیراندازان یمنی ۴۳۳ مزدور را هدف قرار دادند.

عملیات بالستیک و هوایی ارتش و کمیته های مردمی یمن در این مدت عبارت است؛ شلیک یک فروند موشک قاهر۱، ۱۱ موشک قاهر ام۲ و سه موشک بالستیک کوتاه برد. ۸ عملیات پهپادی، ۳ عملیات مشترک یگان موشکی و پهپادی.

کد خبر 4337419

منبع: مهر

کلیدواژه: جنگ 2015 یمن موشک بالستیک یمن ایالات متحده آمریکا سوریه رژیم صهیونیستی فلسطین دونالد ترامپ روسیه جنگ 2015 یمن ترکیه ایران عراق اتحادیه اروپا عربستان سعودی افغانستان ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد

ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را در پاسخ به ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: ما با یاری خدا آغاز اجرای مرحله چهارم عملیاتمان را در راستای انجام دستورات عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن و حمایت از مظلومیت ملت فلسطین اعلام می‌کنیم.

به نقل از المسیره، این بیانیه همزمان با تظاهرات میلیونی مردم صنعا با شعار «وفاداری حامیان یمنی به آزادگان غزه» صادر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • تشریح دستاوردهای نیروهای روسی از زبان شویگو
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق روایت فتح می‌خواهد
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته
  • دستاوردهای متروی مشهد و اصفهان به اشتراک گذاشته می‌شود
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • آخرین تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه
  • تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه