Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

آخرین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی بزرگسالان کاراته مردان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، در آکادمی ملی المپیک تا روز قبل از اعزام به اردن پیگیری می‌شود. تیم ملی بزرگسالان کشورمان نوزدهم تیرماه برای حضور در این رقابت‌ها راهی اردن خواهند شد. 

*تمرینات تیم ملی مردان از ساعت ۱۰صبح امروز تا ۱۲ با شور حال خاصی زیر نظر سرمربی تیم ملی پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام هروی در طول تمرین به دقت تمرینات تمام ملی پوشان را زیر نظر داشت و نکات لازم را به همه آنها تذکر می‌داد.

*یکی از نکات مهم تمرینات تیم ملی مردان در این مرحله این بود که با هماهنگی شهراوی هروی؛ کاراته‌کاهای اعزامی به مسابقات دانشجویان جهان نیز در کنار  نفرات اعزامی به قهرمانی آسیا تمرین می‌کنند و از تجربیات ملی پوشان با سابقه تیم ملی استفاده می‌کند.

* طبق برنامه‌ریزی شهرام هروی، ملی‌پوشان به صورت دو به دو با هم در تایم‌های یک دقیقه‌ای به صورت نمایشی با هم مبارزه می‌کردند و در حین مرور فن، مربیان حاضر در سالن نیز عملکرد آنها را آنالیز می‌کردند و در صورت نیاز، نکات ضروری و لازم را به آنها گوشزد می‌کردند. 

* سعید حسنی‌پور مربی جوان تیم ملی در کنار تاتامی حضور داشت و به جوان‌ترها مسائل فنی را گوشزد می‌کرد. وی در طول تمرین موارد لازم و فنی را در دفترچه یادداشت خود یادداشت می‌کرد. 

* ملی‌پوشان زمانی که به صورت نمایشی کومیته کار می‌کردند، حسن روحانی مربی تیم دانشجویان جهان به ملی‌پوشان در صورت نیاز تذکرات لازم را می‌داد و به آنها ضربات صحیح را به صورت عملی نشان می‌داد. 

* در حین مبارزاتی که ملی‌پوشان داشتند، وقتی سجاد گنج‌زاده و ذبیح‌الله پورشیب با هم به صورت نمایشی مبارزه می‌کردند، یک لحظه یکی از ضربه‌های مشت گنج‌زاده به صورت پورشیب برخورد کرد که تمرین قطع شد و بلافاصله پزشک تیم ملی به کنار کاپیتان تیم ملی رفت و به مداوای پورشیب پرداخت که موضوع جدی نبود و تمرینات پیگیری شد.

* در بخشی از تمرین حسنی نیا که از ناحیه دست احساس درد می‌کرد و کنار پزشک تیم ملی رفت و پس از رفع مشکل به ادامه تمرین پرداخت. 

*در پایان تمرین نیز مبارزات به صورت نمایشی در ۳۰ ثانیه بین بازیکنان انجام شد و زمان مبارزه کم شد تاسرعت تمرین کاسته شود و آرام آرم تمرین تمام شد و پس از آن ملی پوشان به صورت انفرادی به انجام دادن حرکات کششی پرداختند.

*بهمن عسگری و سجاد گنج زاده پس از پایان تمرین با مربی بدنساز تیم ملی گفت‌وگو کردند و برنامه‌های تمرینی خود را با خواجوی مربی تیم ملی بزرگسالان چک می‌کردند.

* کاییتان تیم ملی کاراته که همیشه از روحیه بسیار بالایی برخوردار است، در پایان تمرین صبح امروز با تعدادی از ملی پوشان برای دقایقی در سالن پا به توپ شدند. پورشیب حتی برای دقایقی به عنوان دروازه بان در گوشه‌ای ایستاد و ملی پوشان ضربات کاشته می‌زدند.


 

 

 

انتهای پیام/س

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارسلو وارد ایران شد

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال که اردو‌های آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.

بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور ۱۸ بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد، ولی زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونر‌های تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • مارسلو وارد ایران شد
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • ملی‌پوشان با روحیه در سالن برگزار فینال (عکس)
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی