Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@06:07:16 GMT

چهارشنبه‌های شعر و داستان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۹۳۵۸۰

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، هفتمین نشست «چهارشنبه‌های شعر و داستان» با حضور علی خدایی و به همراه تجلیل از نویسندگان برتر شاهین شهر در محل ساختمان نگارستان شاهین شهر برگزار می‌شود. در این نشست علی خدایی، نویسنده و منتقد ادبی حضور خواهد یافت. همچنین قرار است به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر، در این نشست از نویسندگان برتر این شهر تجلیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است؛ تاکنون چند مجموعه داستان از علی خدایی منتشر شده است که از میان آن‌ها می‌توان به «از میان شیشه، از میان مه»، «تمام زمستان مرا گرم کن» و «نزدیک داستان» اشاره کرد.
این نشست 13 چهارشنبه 13 تیرماه به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شاهین شهر، اداره فرهنگ و ارشاد شاهین شهر و جهاددانشگاهی در سالن بهار واقع در ساختمان نگارستان برگزارمی‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداو سیما، الهام زارع زاده اصفهانی دبیر اجرایی نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی با حضور در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر درباره فراخوان این جایزه صحبت کرد.

سوال: از این جشنواره و ساختاری بگویید.
زارع زاده اصفهانی: ساختار جشنواره، رقابتی و ترویجی است که بخش رقابتی آن که با اعلام فراخوان، نشست خبری و رونمایی از پوستر (اعلان) برگزار شد.

سوال: محورهای این جشنواره چیست؟
زارع زاده: این جایزه در پنج بخش رمان، داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه و طرح داستان برگزار می شود و چون در اولین دوره آن هستیم، همه گروه های سنی با هر موضوعی می توانند در آن شرکت کنند.

سوال: این جایزه در سطح ملی برگزار می شود یا در سطح بین المللی؟
زارع زاده: در اولین دوره در سطح ملی برگزار می شود.

سوال: ارزیابی آثار ارسالی به چه صورتی انجام می شود؟
زارع زاده: با توجه به اینکه موضع جایزه داستان و بازآفرینی به صورت آزاد است، آثار دریافتی دسته بندی می شوند، سپس با انتخاب داوران ارزیابی خواهند شد.

سوال: در حال حاضر وضعیت داستان و قصه نویسی در کشور چگونه است؟
زارع زاده: نیازمان به داستان روزانه و روزمره است. از گفتگوهای عادی گرفته تا استفاده از فضای مجازی، تلویزیون، نمایش، فیلم، سریال، پویا نمایی و بازی ها که همگی دارای داستانی است و به تازگی کسب و کارهایمان هم برای خود داستانی دارند.

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • سفر هیئت بلندپایه تجاری ترکمنستان به کابل
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش قیمت شاهین در بازار
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • فال حافظ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم