Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، الیاس رضایی، معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف فارس امروز، 12 تیرماه در مراسم كلنگ‌زنی طرح توسعه حرم مطهر امامزاده ابراهیم(ع) شهر ششده فسا گفت: فاز اول توسعه این بقعه متبرکه به مساحت 450 متر مربع آغاز شده و زیر بنای این بنای مقدس به 1500 مترمربع افزایش می‌یابد.
وی تأکید کرد: به همت هیئت امنا و مرم خیر و سخاوتمند منطقه ششده بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم(ع) می‌تواند به قطب فرهنگی این شهر تبدیل شود که در این رابطه اوقاف فارس به دنبال تحقق این مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضایی با بیان اینکه در قالب مراسم کلنگ‌زنی طرح توسعه حرم مطهر امامزاده ابراهیم(ع) ششده کلنگ ضلع غربی این امامزاده با زیر بنای 20 متر مربع زده می‌شود، گفت: همچنین فضایی به مساحت 250 تا 300 مترمربع به ضلع جنوبی و شمالی امامزاده ابراهیم(ع) ششده افزوده خواهد شد.
وی از آمادگی اوقاف فارس برای شروع این پروژه خبر داد و افزود: در این رابطه ما نیازمند سخاوت مردم خیر ششده نیز هستیم و در این راستا انتظار اوقاف فارس از هیئت امنا و مردم ششده الحاق املاک ضلع جنوبی و غربی به این امامزاده است.
معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف فارس تأکید کرد: در صورت الحاق دو پلاک ضلع جنوبی و غربی به امامزاده ابرهیم(ع) فضای سبز این بقعه متبرکه نیز برای رفاه حال زائرین این حرم مطهر محوطه‌سازی می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي طرح توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی اختصاص داده شده که نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه این بخش در استان است.

محمدصادق معتمدیان رو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امروز شاهد ارتقای شاخص های راه و مسکن در استان هستیم، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از احداث ‌راه‌ها از مسیر قانونی بود که درگذشته مورد توجه نبود.

معتمدیان با تاکید بر اینکه هیچ قطعه راهی در آذربایجان غربی وجود ندارد که بلاتکلیف باشد، گفت: تمامی مسیرهای این استان دارای برنامه کاری و عمرانی جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی هستند که در این بین، مسیر رازی - خوی از جمله محورهایی است که در حال تبدیل به مسیر اقتصادی بین‌المللی است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آدربایجان‌غربی در قالب ۴۰ کارگاه راهسازی در دست اجرا بوده که حاصل کار مجموعه راه و شهرسازی با تلاش شبانه روزی و تصمیم گیری درست و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های این استان است.

سرپرست راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این آیین اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یک تکلیف شرعی درکنار کار حرفه‌ای است که با تمام توان به همراهی بخش خصوصی وبا مشارکت مردم در خانه‌دار کردن بخش مستضعفین تلاش خواهیم کرد.

رسول عطایی در خصوص اراضی دولتی نیز گفت: در مقابل تبعیض و بی عدالتی ایستادگی خواهیم کرد و در زمینه برنامه‌های بازآفرینی شهری نوین نیز با اصول نوین ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات سیدمحسن حمزه لو تقدیر و رسول عطایی به عنوان سرپرست راه و شهرسازی استان معرفی شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات