Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@11:00:08 GMT

المان شهدای دشت میشان در همدان تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۹۳۹۶۴

المان شهدای دشت میشان در همدان تکمیل می‌شود

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از ایسنا سردار مهدی ظفری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه تکمیل این المان جزء دغدغه‌های عمومی شده است بیان کرد: تا کنون حدود 80 درصد المان شهدای دشت میشان در همدان انجام شده و به صورت شبانه‌روزی در آن فعالیت می‌شود تا به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ظفری با تأکید بر اینکه تا کنون برای المان شهدای دشت میشان حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است، اظهار کرد: برای اتمام پروژه بیش از 250 میلیون تومان نیاز است که در این راستا استانداری قول مساعدت داده است.
وی با اشاره به اینکه کار در محیطی چون دشت میشان بسیار دشوار است و به همین علت در تکمیل آن وقفه ایجاد شده، یادآور شد: هیچ مانعی برای اتمام پروژه المان شهدای دشت میشان وجود ندارد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه در 54 نقطه استان شهدای گمنام داریم که همگی قابل بهره‌برداری هستند، گفت: در این استان به بازسازی و ساماندهی گلزار شهدا توجه خاصی می‌شود.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان دشت میشان المان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۱۳۷ المان نوروزی و رمضانی در شیراز

در راستای فضاسازی و آماده سازی محیط شهری شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، بیش از ۲۵۰۰ متر بنر با موضوع ماه مبارک رمضان و تکریم این ماه روی پل ها و بیلبورد های سطح شهر نصب شده است.

همچنین با برنامه ریزی های انجام شده، تیزرهایی با موضوع ماه مبارک رمضان و بهار قرآن نیز تهیه و تولید شده و هم اکنون از تلویزیون های شهری در حال پخش است. 

در راستای فضاسازی شهری طاق نصرت هایی نیز با موضوع ماه رمضان در سطح شهر شیراز نصب شده تا شهروندان و مسافران تقارن رمضان و نوروز را به عینیت مشاهده کنند.

در راستای پیچیدن عطر قرآن در مراکز گردشگری و محلات، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز محافل جز خوانی قرائت قرآن به مدت یک ساعت از ۱۷ عصر لغایت ۱۸ در فضاهای شهری همچون باغ دلگشا، باغ جهان نما، باغ جنت و دروازه قرآن؛ ویژه برنامه سی مسجد سی محفل در مساجد محلات؛ جشنواره مناجات خوانی و آواهای رمضان در قالب اجرای نواهای ویژه رمضان توسط برترین مناجات خوانان کشور از یکم لغایت ۱۰ فروردین از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح و ۱۸ تا ۲۰ شب در محور حافظیه و پیشخوان باغ عفیف آباد و نمایشگاه دیجیتال قرآنی و پرفورمنس قرآنی از ساعت ۱۸ عصر لغایت ۲۴ در این محور در محل باغ ملی برگزار می‌کند.

علاوه بر این، تیزر و پادکست های ماه رمضان جهت غنی سازی فضای مجازی تهیه و منتشر شده، ویژه برنامه صبح نوروز در قالب معرفی آیین های مردم شیراز در نوروز و ماه مبارک رمضان از بیست و نهم اسفند لغایت نهم فروردین از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۲ در محل باغ جهان نما برگزار و سفره های افطاری ساده توسط شهرداری های مناطق یازده گانه در قالب هر منطقه سه ایستگاه افطاری بر پا می شود. از سوی دیگر در مساجد سطح شهر و مراکز پر تردد سطح شهر همچون ارگ کریمخانی، حافظیه و عفیف آباد، توزیع افطاری ساده در میان شهروندان روزه دار به صورت ایستگاه های سیار و ثابت صورت می گیرد.

در خصوص ساخت و نصب المان های مرتبط با ماه مبارک رمضان و نوروز نیز سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اقدام به تهیه بیش از ۱۳۷ المان با موضوع ماه مبارک رمضان و نوروز کرده که با توجه به چهارشنبه سوری و احتمال وارد شدن خسارت، نصب آنها بعد از این روز آغاز و بخش عمده ای نصب شده است.

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام می دارد با توجه به اقدامات صورت گرفته و مستندات و تصاویر موجود که در سطح شهر مشهود است، اینگونه به نظر می رسد که گزارش مذکور بدون بازدید میدانی و عدم مصاحبه با مدیران مربوطه در شهرداری انتشار یافته و بررسی و ارزیابی عملکرد سایر دستگاه های متولی که وظیفه ذاتی‌ بسیاری از آنان اقدامات فرهنگی و تبلیغی است نیز در گزارش مغفول مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نصب المان‌ها و فضاسازی نوروزی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • نصب ۹۰ المان نوروزی در سطح شهر بجنورد
  • استقبال شهرداری بیرجند با ۷۰ المان از نوروز ۱۴۰۳
  • کاشان در استقبال نوروز
  • کاشان به استقبال نوروز رفت + تصاویر
  • تحصیل بیش از ۹ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان
  • فیلم| اکران المان‌های ویژه ماه رمضان در پایتخت
  • نصب بیش از ۱۱۰ اِلمان نوروزی در سنندج + تصاویر
  • تکمیل ایستگاه‌های نیمه شمالی خط ۶ متروی تهران
  • نصب ۱۳۷ المان نوروزی و رمضانی در شیراز