Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مریم منظمی نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان با حضور 66 نفر شامل کشتی گیر، مربی و سرپرست از استان های اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، فارس، کرمانشاه، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد روز 11 تیرماه در محل خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این مسابقات از خانم وسنا پیپرسکی داور المپیکی از کشور صربستان بعنوان سرپرست فنی دعوت شد و در کنار وی 10 داور خانم کشورمان به قضاوت پرداختند و سطح داوری این رقابت ها نسبت به دو مسابقه قهرمانی کشور و رقابت های عمومی، ارتقاء یافته بود.
منظمی تصریح کرد: در این مسابقات خانم دکتر محمدیان معاون امور ورزش بانوان و خانم موسوی مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت ورزش بانوان از وزارت ورزش و جوانان و همچنین همسر و دختر سفیر صربستان بعنوان مهمان ویژه حضور داشتند، و مهمانان خارجی حاضر در این مسابقات به لحاظ اینکه دختران ایرانی را راغب و مشتاق کشتی می دیدند بسیار شگفت زده شده بودند.
وی تأکید کرد: در مسابقات مذکور از گوشبند استفاده شد که مشکلات را کاملا برطرف کرده بود و به نظر سرپرست فنی صربستانی، این رقابت ها در سطح خوبی برگزار شد.
منظمی خاطرنشان کرد: قرار است از تاریخ 15 تیرماه و در استان یزد اردوی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان به سرمربیگری آنا واسیلنکو از کشور اوکراین برگزار شود و از نفرات اول تا سوم هر وزن این مسابقات برای حضور در اردوی مذکور دعوت می شود.
وی در پایان گفت: تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان جهت آمادگی به منظور حضور در تورنمنت بین المللی کشتی کلاسیک که اواخر شهریور ماه در لبنان برگزار می شود، 5 اردوی آمادگی را در دستور کار خواهد داشت.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از به سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از 20 تا 24 اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی)
مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد)
فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز)
غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه)
الهه جاویدان (بوشهر)
مینا ایری (گلستان)
زینب اسماعیلی (مازندران)
راحیل جعفری (فارس)
کیمیا نوری (تهران)
فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان)
سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی)
رقیه جلال نسب (خوزستان)
مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان)
کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام)
مائده بیرنگ (گیلان)

دیگر خبرها

  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری