Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس جمهور گفت: حرفی که برخی مقامات آمریکایی گفته‌اند می‌خواهیم صادرات نفت ایران را به صفر برسانیم یک گزافه‌گویی است که هیچ وقت قادر نیستند آن را عملیاتی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی ظهر امروز در جریان روز دوم سفر به سوئیس و در نشست خبری مشترک با همتای سوئیسی خود درباره «بی‌معنی بودن صادرات نفت کشورهای منطقه همزمان با صادرات صفر نفت ایرات» گفت: حرفی که برخی مقامات آمریکایی گفته‌اند می‌خواهیم صادرات نفت ایران به صفر برسانیم یک گزافه‌گویی است که هیچ وقت قادر نیستند آن را عملیاتی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اقدام آمریکا در این زمینه عملی یک جانیه گرایانه و تحمیل مقررات سرزمینی به فراسرزمینی و همچنین نقض همه قواعد بین المللی در زمنیه انرژی و تجارت است.

رئیس جمهور تصریح کرد: از نظر من اینکه فرض بگیریم در یک روز همه کشورهای تولید کننده نفت، نفت خود را صادر کنند و ایران تنها کشوری باشد که نمی تواند نفت تولیدی خود را صادر کند، یک تصور نابخردانه است

تکمیل می شود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور نشست خبری سفر به سوئیس صادرات نفت ایران صادرات صفر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، براساس آمار گمرک صادرات ایران و امارات در سال گذشته بیش از ۲۷ میلیارد دلار بوده که سهم واردات کالا از این کشور بیش از ۲۰ میلیارد دلار ثبت شده است. به گفته مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران این کشور به دلیل اینکه هاب لجستیکی منطقه و واسط تجاری کشور هاست، برای ما با اهمیت است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غربی‌ها علاقه‌مند به روابط نزدیک ایران و روسیه نیستند/ اسرائیل مخالف صنعت هسته‌ای ایران است
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • صادرات ۷۱۰ میلیون یورو تجهیزات صنعت نفت
  • تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست
  • ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات
  • امروز با سعدی: چه جرم رفت که با ما سخن نمی‌گویی
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی آماده نیستند
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی