Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام پوراسد بازیگر سینما و تلویزیون درباره سریال "ستایش ۳" گفت: از ابتدای امسال تصمیم گرفته شد که ستایش ۳ ساخته شود و به من پیشنهاد همکاری در این مجموعه داده شد.

وی در همین راستا افزود: من در سریال ستاش ۳ در قالب شخصیت هنرمندی ایفای نقش می‌کنم که از خارج از کشور برگشته است و دچار درگیری‌های عاطفی با خانواده ستایش می‌شود، این کاراکتر در مجموعه تلویزیونی ستایش کاملا جدید است و نسبتی با هیچ یک از شخصیت‌های اصلی سریال ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر درباره تعامل گروه تولید سریال ستایش اظهار کرد: تعامل و مدیریت بسیار خوب و صمیمی در سریال ستایش برقرار است، تبحر و هوشمندی سعید سلطانی در روند ساخت سریال بسیار خوب پیش می‌رود. من قبلا افتخار همکاری با وی را نداشته‎ام و در گذشته قرار بود در سریال دیگری با وی همکاری کنم که متاسفانه به نتیجه نرسید.

پور اسد درباره کیفیت سریال ستایش در مقایسه با دو فصل پیش اظهار کرد: من متاسفانه فصل دوم ستایش را نتوانستم دنبال کنم ولی ستایش یک به نظرم خوش ساخت و جذاب بود. زمانی که قرار بود ستایش یک ساخته شود با من صحبت شده بود و بخشی از فیلمنامه را خوانده بودم، بنابراین با ستایش یک آشنایی دارم. در خاطر دارم سریال پرمخاطبی بود و شنیده‌ام ستایش دو به جذابیت ستایش یک نبوده است. تهیه کننده، کارگردان و فیلمنامه نویس ستایش معتقدند که این سریال نسبت به فصل اول پرمخاطب تر و جذاب تر خواهد بود.  

 

این بازیگر سینما بیان کرد: تا اواخر پاییز فیلمبرداری ستایش ادامه خواهد یافت و زمان پخش آن معلوم نیست. من نهایت تلاشم را برای ایفای نقشم خواهم کرد و فکر می‌کنم با این سریال بازگشت خوبی به تلویزیون خواهم داشت. پیشنهادات دیگری نیز برای بازیگری دارم اما همیشه ترجیح می دهم تنها در یک نقش بازی کنم و همزمان چند نقش را نپذیرم. 

وی با اشاره به لوکیشن‌های فیلمبرداری سریال "ستایش ۳" افزود: در تهران، شمال و جنوب کشور فیلمبرداری خواهیم داشت که در حال حاضر فیلمبرداری در تهران را انجام می‌دهیم.

پور اسد خاطرنشان کرد: بازی من فقط در تهران انجام می‌شود و از فردا، چهارشنبه بازی داریوش ارجمند در "ستایش 3" شروع خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تلویزیون خانواده تلویزیون بازی داریوش ارجمند بازیگر ایرانی ستایش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون

مدت‌هاست که رضا عطاران در تلویزیون سریال جدیدی ندارد، درحالی‌که برخی در فضای‌ مجازی شایعاتی از حضور او را در این سریال مطرح می‌کنند، اما کارگردان سریال به یک واقعیت اشاره کرد.

به گزارش تسنیم، یکی از نکات جالب در قصه این سریال، نام خانواده «عطاران» و یکی از شخصیت‌های محوری داستان است که به او «رضا عطاران» گفته می‌شود. همین نکته باعث شد برخی در فضای‌مجازی از این تیتر استفاده کنند: «حضور رضا عطاران در سریال جدید تلویزیون». خبر در نوع خودش جالب، اما این صفحات مجازی برای دیده شدنِ خودشان از این عناوین خبری استفاده می‌کنند وگرنه حقیقت چیز دیگری است.

علی مشهدی به عنوان کارگردان سریال گفت: ماجرا از این قرار است که قصه و اتفاقات سریال «بدل» در سال ۱۴۰۲ رقم می‌خورد و به یک خانواده‌ای برمی‌گردد که نسل اندر نسل عطارند. به همین خاطر نام فامیلی‌اش «عطاران» شده، همچون کسی که به او آهنگر می‌گویند فامیلی‌اش «ی» نسبتی می‌گیرد و او را «آهنگری» می‌خوانند.

وی در خصوص اینکه چرا نام پسر خانواده رضا عطاران گذاشته شده و آیا پایِ استفاده ابزاری از نام رضا عطارانِ بازیگر شناخته شده در میان است، تأکید کرد: شهرام قائدی نقش پدر را در خانواده عطاران بازی می‌کند، پریسا مقتدی همسرش و عرفان آصفی نقش پسر خانواده را با نام رضا عطاران بازی می‌کند. اصلاً هیچ استفاده ابزاری نشده حتی با وجود رفاقت و قرابت تنگاتنگ با رضا عطاران، از او اجازه گرفتم که نامِ کاراکترمان را رضا عطاران بگذاریم.

این کارگردان و نویسنده شاخص حوزه طنز در تلویزیون ابراز امیدواری کرد که تلویزیون بتواند در حوزه طنز بدرخشد و مخاطب را با خودش به دورانی ببرد که بهترین‌های طنز در تلویزیون کار می‌کردند و بسیاری از خیابان‌خلوت‌کن‌های تلویزیون جزو همین طنز‌ها و کمدی‌های سیما بودند.

دیگر خبرها

  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او