Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی صباحی سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه استقبال از این هنرجویان، گفت: فرزانه مولایی از هنرستان اندیشه نو ناحیه دو کرمان موفق به کسب مدال طلا در رشته مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده شد.

وی گفت: محمد حسین حسن پور از هنرستان کشاورزی رضوان ناحیه دو کرمان در رشته پرورش طیور موفق به کسب مدال طلای این دوره از مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صباحی ادامه داد: علی سنجری از هنرستان شهید بهشتی شهرستان عنبرآباد نیز موفق به کسب مدال طلای شانزدهمین دوره مسابقات علمی_کاربردی هنرستان های کاردانش کشور در رشته درودگری شد.

وی همچنین اظهار داشت: هنرجویان رضا ظهرودی از هنرستان آیندگان منطقه راین در رشته باغبانی و زهره محمودزاده سیرچی از هنرستان فضیلت آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در رشته هنرفرش موفق به کسب مدال برنز این دوره از مسابقات شدند.

برپایه این گزارش شانزدهمین دوره مسابقات علمی_کاربردی هنرستان های کاردانش کشور در استان البرز برگزار شد و هنرجویان استان کرمان با کسب ۳ مدال طلا و ۲ مدال برنز به مسابقات جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه پیدا کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان روسیه کشاورزی مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال

علی موذن زاده رئیس انجمن فیزیوتراپی کشور گفت: دوره دکترای حرفه ای رشته فیزیوتراپی یک مقطع استاندارد و رایج این رشته است و از سال ۸۷ موافقت برگزاری این دوره اخذ و سال ۹۱ اولین آزمون دوره دکترای حرفه ای فیزیوتراپی در کشور برگزار شده است.   وی افزود: در شورای عالی آموزشی وزارت بهداشت برگزاری دوره فیزیوتراپی از لیساس به دکترای حرفه ای مصوب شده و مجوز برگزاری این دوره تا سه سال داده شده است.   رئیس انجمن فیزیوتراپی کشور بیان کرد: امیدواریم که پذیرش دانشجو در مقطع دکترای حرفه ای از طریق دفترچه های کنکور سراسری انجام شود.   موذن زاده ادامه داد: در حال حاضر در سطح کشور۴۰۰ فارغ التحصیل دکترای تخصصی  رشته فیزیوتراپی داریم. در مقطع دکترای حرفه ای نیز حدود ۸۰ فارغ التحصیل در کشور داریم.    وی تاکید کرد: شورای گسترش در حال اعطای مجوز برای برگزاری دوره دکترای حرفه ای در ۱۷ دپارتمان علمی کشور است و امیدواریم این کار زودتر به سرانجام برسد.    رئیس انجمن فیزیوتراپی کشور اضافه کرد: تجهیزات توانبخشی هایتک در داخل کشور تولید می شود و این تجهیزات به کشورهای همجوار مانند ترکیه، عراق، امارات، تاجیکستان، کشورهای اروپایی و کانادا نیز صادر می شود.

وی افزود: ارائه خدمات فیزیوتراپی در بسته بیمه پایه سلامت در نظر گرفته شده است، پس تعدادی از خدمات این حوزه مانند خدمات عمومی توسط سازمان‌های بیمه گر پایه مورد پوشش قرار می‌گیرد؛ البته قسمتی از خدمات تخصصی توسط بیمه‌های تکمیلی تحت پوشش است.

رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران افزود: در حال حاضر در ۱۰۰ درصد مراکز فیزیوتراپی در بخش خصوصی، خیریه، دولتی، درمانگاهی و بیمارستانی خدمات به صورت الکترونیک پذیرفته و ارائه می‌شود.

    باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • ۶ مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش
  • کاراته کای نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان