Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، با بیان اینکه توسعه صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی مدنظر سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان است، گفت: ما بر تحقق این امر مهم جدی هستیم.

وی اظهار کرد: در شهرستان طارم ۸ واحد روغن‌کشی روغن‌زیتون وجود دارد ولی کارفرمایان این واحدها به علت مشکلات ناراضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: سالانه به‌طور متوسط بیش از  ۵۵ هزار تن زیتون از ۱۹ هزار و ۵۰۰ هکتار از باغات شهرستان طارم زیتون برداشت می‌شود.

جعفری تأکید کرد: شهرستان طارم بیشترین تولیدکننده زیتون در کشور را به خود اختصاص داده و توسعه صنایع تبدیلی زیتون در دستور کارمی باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: توجه به بحث سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش باعث ارتقای صادرات محصولات کشاورزی می شود و برای تحقق این مهم هم جهاد کشاورزی استان تاکنون اقدامات خوبی انجام‌ داده است.

جعفری افزود: حوزه کشاورزی یک ابزار مهم در توسعه اقتصاد و اشتغال پایدار در استان زنجان است و شهرستان طارم بیش از ۴۰ درصد زیتون کشور را تولید می کند.

کد خبر 4337357

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین جعفری صنایع تبدیلی کشاورزی بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شیراز خرم آباد مشهد شهرکرد مواد مخدر بیرجند یاسوج هفته قوه قضاییه خطبه های نماز جمعه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان

محمد برزعلی ضمن اعلام آمادگی استان برای برداشت محصولات کشاورزی، افزود: پیش بینی می‌شود امسال در بیش از یک میلیون تُن گندم و ۱۱۰ هزار تُن کلزا و یکصد هزار تُن جو در استان برداشت شود.

علی اکبر مهقانی، معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی گلستان نیز از کشاورزان خواست: محصولات خود را فقط به مراکز مجاز تحویل دهند.

مریم برزنونی رئیس اداره فناوری و مکانیزه جهادکشاورزی گلستان هم با بیان اینکه سه هزار کمباین آماده برداشت محصولات کشاورزی در استان است، خاطرنشان کرد: پیش بینی سوخت کمباین‌ها از هم اکنون انجام شود.

وی تاکید کرد: حمل محصولات در ماشین‌های بدون کاور ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • گلستان با ۸۸ درصد تحقق الگوی کشت جزو استان‌های پیش ‌رو است
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • طارم، نگین سبز زنجان
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی در همدان می‌مانیم