Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@18:29:06 GMT

جام جهانی جولانگاه بازیکنان اتلتیکومادرید

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۹۵۳۳۵

جام جهانی جولانگاه بازیکنان اتلتیکومادرید

هفت بازیکن اتلتیکومادرید در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رقابت خواهند کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، اتلتیکومادرید در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ۱۰ نماینده داشت که در تیم‌های اسپانیا، اروگوئه، فرانسه، کرواسی و برزیل پا به توپ بودند. با مشخص شدن وضعیت تیم‌های ذکر شده هفت بازیکن از روخی بلانکو در مرحله یک چهارم نهایی حضور خواهند داشت که این موضوع در نوع خود قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوکه، دیگو کاستا و سائول نیگس (اسپانیا)

تنها سه بازیکن اسپانیایی قرمز و سفیدپوشان نمی‌توانند مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی را تجربه کنند. کوکه در ضربات پنالتی مقابل روسیه ناکام بود و یکی از دلایل شکست تیمش در این بازی محسوب می‌شد. از طرفی کاستا در این بازی صاحب موقعیت نشد، اما با به ثمر رساندن سه گل بهترین گلزن لاروخا در جام جهانی شد. از طرفی سائول هرگز فرصت پیدا نکرد به میدان برود.

دیگو گودین و خوسه خیمنس (اروگوئه)

این دو مدافع زوج خط دفاعی اروگوئه در جام جهانی تشکیل می‌دهند و در پیروزی دو بر یک مقابل پرتغال عملکرد درخشانی داشتند. آن‌ها اجازه ندادند کریستیانو رونالدو در این دیدار گلزنی کند. خیمنس گل پیروزی تیمش را برابر مصر در بازی نخست به ثمر رساند. اکنون اروگوئه باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف فرانسه برود.

آنتوان گریزمان، لوکاس ارناندس و لمار (فرانسه)

گریزمان و لوکاس در دیدار فرانسه برابر آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی در ترکیب اصلی حضور داشتند. شماره "هفت" خروس‌ها تیمش را از طریق ضربه پنالتی با یک گل پیش انداخت و در دقیقه ۸۳ نبیل فکیر جایگزینش شد. از طرفی لوکاس مشکل جسمانی‌اش بر طرف شد و دوباره در خط دفاع به رقابت پرداخت. او توانست پاوون و مرکادو را متوقف کند، اما لمار فرصت بازی پیدا نکرد. بازیکنان فرانسوی پس از پیروزی چهار بر سه مقابل آرژانتین در مرحله بعد با اروگوئه روبرو خواهند شد.

ورسالیکو (کرواسی)

مدافع کروات در مرحله یک هشتم نهایی با خوش شانسی روبه‌رو شد و به همراه تیمش توانست دانمارک را پشت سر بگذارد. آن‌ها در ماراتن پنالتی‌ها حریف اروپایی خود را شکست داند. ورسالیکو عملکرد خوبی در این بازی داشت و در مرحله بعدی باید با بازیکنان روسیه روبه‌رو شود.

فیلیپه لوییس (برزیل)

آسیب‌دیدگی مارسلو در دیدار برابر صربستان باعث شد مدافع چپ اتلتیکومادرید در جام جهانی به میدان برود. او مقابل تیم اروپایی نمایش خوبی داشت و در دیدار برابر مکزیک نیز به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفت. در ابتدا ایروین لوسانو و کارلوس ولا او را آزار دادند، اما در ادامه برزیل توانست با یک گل پیش افتد و مدافع برزیلی توانایی‌هایش را نشان دهد. لوییس در مرحله بعد برابر بلژیک بازی خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003WS7

منبع: فردا

کلیدواژه: جام جهانی اتلتیکومادرید روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اتلتیکومادرید امشب طرفدار رئال است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ امشب در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت.

بازی رفت دو تیم با تساوی 2-2 به پایان رسید و در بازی برگشت هر کدام از آن‌ها شانس مساوی برای رسیده به فینال را دارند.

انریکه سرزو رئیس باشگاه اتلتیکومادرید به‌عنوان رقیب رئال در لالیگا ابراز امیدواری کرد این تیم در پایان بازی امشب به فینال صعود کند.  

سرزو در جمع خبرنگاران اسپانیایی گفت: "اگر یک تیم اسپانیایی در فینال حضور داشته باشد از نظر من بهتر است. من باید به آلکالا دو هنارس بروم، جایی که شام ​​می‌خورم، و حقیقت این است که ما نمی‌توانیم بازی امشب را ببینیم. اما این یک بازی عالی خواهد بود که در آن هیچ یک از تیم‌ها کار آسانی نخواهند داشت. ممکن است یک تیم اسپانیایی در فینال حضور داشته باشد، این به نظرم بهتر است."

دیگر خبرها

  • رئیس اتلتیکومادرید امشب طرفدار رئال است!
  • تیراندازان ایران از صعود به مرحله نهایی باز ماندند
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن