Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@20:51:02 GMT

تدوین ۸ برنامه ویژه هفته عفاف و حجاب در شهرستان بهار

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۹۵۴۱۳

تدوین ۸ برنامه ویژه هفته عفاف و حجاب در شهرستان بهار

محمد شهابی در گفتگو با خبرنگار مهر از تدوین ۸ برنامه ویژه هفته عفاف و حجاب در شهرستان بهار خبر داد.

شهابی گفت: همکاری در برگزاری همایش عفاف و حجاب، برگزاری کارگاه توانمندسازی بانوان در مواجهه و کنترل آسیب های اجتماعی در لالجین، تهیه و توزیع بروشور، کارگاه آموزشی مسئولان هیئات مذهبی در خصوص سبک زندگی اسلامی و مدیریت در هیئات مذهبی و جذب مخاطب، برگزاری همایش در هیئات مذهبی شهرهای صالح آباد و مهاجران از جمله برنامه های این اداره در هفته عفاف و حجاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تشکیل جلسه جمعیت بانوان فرهیخته با حضور یکی از اساتید دانشگاه و حضور تعدادی از مسئولین هیئات مذهبی به‌عنوان میهمان در همایش نیز از برنامه های این اداره است.

کارشناس امور فرهنگی تبلیغی تبلیغات اسلامی شهرستان بهار همچنین از برگزاری نشست فرهنگی تبلیغی مبلغین روحانیون مستقر این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به برنامه های ابلاغی از سوی مرکز استان مبنی بر جهادی عمل کردن اعضای شبکه تبلیغ حوزه دین در عرصه های مختلف فرهنگی دینی اجتماعی و ضرورت آگاه سازی عموم مردم از آسیب های اجتماعی و راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی این نشست برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: آموزش مردم در عرصه های مختلف به‌ویژه سبک زندگی اسلامی، کاهش آسیب های اجتماعی و بررسی راهکارهای ترویج ازدواج آسان در روستاها و عموم مردم از اولویت های تبلیغی این اداره در عرصه تبلیغات دینی و اسلامی است.

کد خبر 4337613

منبع: مهر

کلیدواژه: حجاب و عفاف کشف حجاب بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شیراز خرم آباد مشهد شهرکرد مواد مخدر بیرجند یاسوج هفته قوه قضاییه خطبه های نماز جمعه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار علی اکبر جاويدان، فرمانده انتظامی هرمزگان امروز، اظهار کرد: طرح مقابله با ناهنجاری های اجتماعی به ويژه کشف حجاب با عنوان (طرح نور)، از 25 فروردين ماه سال جاري همزمان با سراسر کشور در استان بويژه شهرستان بندرعباس اجرايی شد.   وی افزود: در اجرای اين طرح، ما شاهد همکاری و مشارکت خوب شهروندان به ويژه بانوان گرانقدر با مأموران پليس بوديم که نسبت به رعايت قوانين عرصه عفاف و حجاب تمکين دارند.   اين مقام انتظامی استان با بيان اينکه همه تلاش و هدف پليس اين است که بانوان عزيز در جامعه بتوانند با امنيت و آرامش خاطر به امورات زندگي و کاری خود بپردازند، گفت: از همه بانوان گرانقدر که ضمن احترام به قانون و تمکين از آن، با خادمان خود در مجموعه انتظامی استان همکاری، داشتند، تقدير و تشکر می کنم.   انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را انجام دهند
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • برگزاری رویداد بهار هنر انقلاب در آذرشهر
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب
  • اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور در چهارمحال و بختیاری
  • هنرستان های فنی و حرفه ای کنار صنایع تشکیل شود