Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از درج خبر خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر مبنی بر وضعیت اسفناک کانال‌های روباز و تهیه گزارش ویدیویی با پیگیری امام جمعه شهرک طالقانی و خبرگزاری تسنیم سرانجام شهرداری ماهشهر امروز عملیات دال‌گزاری و لایه‌روبی کانال‌ها روباز را آغاز کرد. ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، پس از درج خبر خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر مبنی بر وضعیت اسفناک کانال‌های روباز و تهیه گزارش ویدیویی از این کانال‌ها شهرداری بندر ماهشهر صبح امروز عملیات دال‌گذاری و لایه‌روبی کانال‌ها و جوی‌های روباز شهرک طالقانی بندرماهشهر را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجا بخوانید:

کانال‌های روباز معضل دیرینه ماهشهری‌ها

معضل جوی‌ها و کانال‌های روباز از معضلات دیرینه شهرستان بندرماهشهر بوده که در چندین سال گذشته جان چند کودک ماهشهری را گرفته؛ این جوی‌ها و کانال‌های روباز که بیشتر در شهرک‌های اطراف شهرستان بندرماهشهر دیده می‌شوند اخیرا سبب شیوع بیماری نیز شده‌ است.

سید سلمان هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در این خصوص اظهار داشت: با توجه به شروع فصل تابستان و گرمای بالای 50 درجه شهرستان بندرماهشهر نیاز است که کانال‌ها و جوی‎‌های روباز موجود در شهرستان بندرماهشهر لایه‌روبی شده یا سرپوش‌گذاری شوند؛ سال گذشته چند کودک ماهشهری جان خود را در جوی‌ها و کانال‌های روباز از دست دادند.

وی با اشاره به شیوع بیماری در شهرستان بندر ماهشهر افزود: وجود کانال‌ها و جوی‌های روباز در کنار منازل مسکونی باعث شیوع بیماری و افزایش جانوران موذی در مناطق مختلف شده است.

امام جمعه شهرک طالقانی شهرستان بندرماهشهر با اشاره به کانال‌های جمع‌آوری فاضلاب شهرک‌ها بیان کرد: وضعیت کانال‌های روباز اطراف شهرک طالقانی شهرستان بندرماهشهر بسیار تاسف‌بار بوده و با وجود اینکه سیستم فاضلاب شهری در شهرک طالقانی وجود ندارد و فاضلاب در کانال‌های روباز جمع‌آوری و دفع می‌شود نیاز است که شهرداری این کانال‌ها را لایه‌روبی، آهک پاشی و سم‌پاشی کند.

تصاویر دال‌گذاری و لایه‌روبی کانال‌ها و جوی‌های روباز شهرک طالقانی بندر ماهشهر را ببینید:

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی

سجاد دادفر با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری فراوان کرمانشاه، گفت : کرمانشاه استانی سرشار از ظرفیت‌های گردشگری در حوزه‌های مختلف طبیعت گردی، روستاگردی، فرهنگی، تاریخی، دفاع مقدس و مذهبی است. 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه تاکید کرد: با وجود اینکه ظرفیت‌های گردشگری کرمانشاه در حوزه گردشگری بسیار زیاد است، اما متاسفانه تاکنون رشته گردشگری در کرمانشاه راه اندازی نشده است. 

وی به توجهی که در سال‌های اخیر به مقوله گردشگری در کرمانشاه شده اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه استاندار کرمانشاه، گردشگری را به عنوان اولویت توسعه استان معرفی کرده و از طرفی در سطح کلان کشوری نیز نوع نگاه از اقتصاد نفتی به سمت شاخص‌های دیگر تغییر یافته، ما نیز در دانشگاه رویکرد توجه به گردشگری را در دستور کار قرار داده ایم. 

دادفر از آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی خبرداد و افزود: پروسه اخذ مجوز راه اندازی این رشته از وزارت علوم را آغاز کرده ایم و امیدواریم با پیگیری و حمایت مسئولین استانی در ماه‌های آینده آن را به سرانجام برسانیم. 

وی تاکید کرد: در کنار اقداماتی که برای اخذ مجوز راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی آغاز شده، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم همچون جذب اساتید این رشته در دستورکار قرار گرفته است. 

وی افزود: باتوجه به اینکه در این استان حدود ۴۲۰۰ اثر تاریخی از ادوار مختلف وجود دارد و این استان را به یکی از غنی‌ترین استان‌های کشور در حوزه آثار تاریخی تبدیل کرده، طی سال‌های گذشته رشته باستان شناسی در دانشگاه رازی ایجاد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر