Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویر زیر مربوط به خالکوبی‌های عجیب اوست.

 

      .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطعی برق در برخی از مناطق این استان در پی بارش شدید باران و طوفان خبر داد.

محمد مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: بارش شدید باران و طوفان منجر به سقوط بیش از ۲۰ پایه‌های بتنی شبکه و روشنایی شهرها و روستاهای استان از جمله گچساران، کهگیلویه، مارگون و بویراحمد شده است.

وی اظهار کرد: البته تیم‌های ارزیاب در حال بررسی میزان خسارات وارده به شبکه برق استان هستند که احتمالاً پس از بررسی دقیق تعداد پایه‌های شکسته افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۶۰ اکیپ در قالب ۲۵۰ نیرو به همراه ماشین آلات سبک و سنگین و بالابر جهت پایداری شبکه برق استان پای کار هستند.

مرادی تصریح کرد: هم اکنون شبکه برق متوسط استان پایدار است البته قطعی‌های پراکنده در سطح استان داریم که نیروها در تلاش هستند تا این مشکل را برطرف کنند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا برق دهستان دشتروم و بخش سپیدار شهرستان بویراحمد وصل شود و با برقدار شدن این مناطق شبکه متوسط استان پایدار خواهد شد. امشب در کمترین زمان دهستان دشتروم برق دار می شود.

مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با توجه به اینکه برق پمپ آب شرب شهر یاسوج قطع شده بود و این موضوع در اولویت ما قرار گرفت که برقدار شد و مشکل خاصی هم اکنون ندارد.

مرادی تاکید کرد: تا فردا شبکه برق استان کاملاً پایدار می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه وضعیت عادی نیست و در وضعیت قرمز قرار داشتیم، از صبر و خویشتن داری مردم استان بابت قطعی برق تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرآیند پخت دو غذای محبوب و عجیب ژاپنی با کلاغ و مار توسط آشپز معروف (فیلم)
  • شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش
  • فیلم/ شرور گروگان‌گیر در دامغان دستگیر شد
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • بازگشایی ورودی تکیه دولت به کاخ گلستان
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • آمادگی شگفت‌انگیز کاپیتان پرسپولیس در سال نو
  • یک ایرانی ناظر بازی عربستان و تاجیکستان
  • (تصاویر) جشنواره خالکوبی جادویی
  • قطعی برق در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد