Web Analytics Made Easy - Statcounter

با درخواست تیم امید ایران، برانکو مجوز خروج دو بازیکن تیمش برای حضور در اردوی این تیم را صادر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که پرسپولیس برای برگزاری اردوی آماده سازی خود راهی کرواسی شده بود، زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم امید ایران اعلام کرد بازیکنانی که تیم باشگاهی را ترجیح داده اند به طور کلی از برنامه‌اش خارج خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تهدید زلاتکو کرانچار باعث شد تا سرنوشت سه بازیکن رده باشگاه پرسپولیس با خطر بزرگی مواجه شود. شاهین عباسیان، محمدامین اسدی و حمید طاهرخانی سه بازیکنی هستند که به تیم امید ایران دعوت شده بودند و بعد از آن به همراه پرسپولیس راهی اردوی کرواسی شده بودند. در نهایت با درخواست این بازیکنان، برانکو مجوز حضور آنها در تهران و تمرینات تیم امید را صادر کرد. محمد امین اسدی و حمید طاهرخانی دو بازیکنی هستند که امشب به تهران بازخواهند گشت تا به تمرینات تیم امید اضافه شوند.

شاهین عباسیان، مدافع راست سرخپوشان البته با توجه به نیاز این تیم در اردوی کرواسی باقی خواهد ماند و کار خود را با سرخپوشان ادامه می دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال شاهین عباسیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه تکراری FIVB: دلتنگی برای این ستاره ایران

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور اول تیم ملی والیبال ایران که در حال حاضر امید اول ایران برای درخشش در لیگ ملت‌های والیبال است، دوباره سوژه صفحه اینستاگرام فدراسیون جهانی والیبال شد.

صفحه اینستاگرام لیگ ملت‌ها و فدراسیون جهانی والیبال با انتشار پستی از عملکرد امین اسماعیل‌نژاد در بازی با هلند در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ نوشتند: "قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران در این دیدار بیست و یک امتیاز که شامل هفده حمله، یک دفاع سه امتیاز سرویس بود به دست آورد."

اگرچه تیم ملی در برابر هلند شکست خورد اما امین اسماعیل‌نژاد عملکرد خوبی از خود در آن دیدار به نمایش گذاشت.

امین اسماعیل‌نژاد با توجه به انصرافی‌های تیم ملی به امید اول والیبال ایران در لیگ ملت‌های والیبال تبدیل شده است که اگر به‌مانند سال ۲۰۲۲ بازی کند می‌تواند به تنهایی جور همه غایبان تیم ملی را با هم بکشد.

دیگر خبرها

  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • قصه تکراری FIVB: دلتنگی برای این ستاره ایران
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)