Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک خوش نقش ژرمن ها از بازی های ملی خداحافظی می کند؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همان طوری که تونی کروس در مصاحبه ای گفت، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه یکی از تاریک ترین روز ها تاریخ آلمان به شمار می آید. ژرمن ها با شکست برابر کره جنوبی در آخرین بازی خود در گروه F رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، چهارم شدند و در عین ناباوری با جام وداع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا بیلد، مدعی شده که تونی کروس که در این جام روی چند گل خورده ژرمن ها تاثیر داشت و البته گل زیبایی را برابر سوئد به ثمر رساند در اندیشه خداحافظی از بازی های ملی است و می خواهد از عرصه ملی خداحافظی کند. کروس در سال ۲۰۱۴ توانست با آلمان قهرمان جهان شود.

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان در این باره می گوید:

خداحافظی کروس از بازی های ملی ناراحت کننده خواهد بود. او می تواند تا چهار سال دیگر روی فرم بماند و به بازیکنان هم تیمی اش کمک کند. به نظرم وی یکی از رهبران تیم ملی آلمان می تواند باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تونی کروس تونی کروس تیم فوتبال آلمان جام جهانی 2018 روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد

سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال اتریش در حال حاضر اصلی‌ترین گزینه برای جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه بایرن مونیخ قصد دارند هر چه زودتر بر سر انتخاب سرمربی جدید این تیم، کسی که تابستان پیش‌ رو جانشین توماس توخل خواهد شد، به اجماع برسند. طبق گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های آلمانی، رالف رانگنیک اصلی‌ترین گزینه این باشگاه به این منظور است و حتی اخباری از توافق طرفین منتشر شده است. رانگنیک  65 ساله سابقه هدایت تیم‌هایی همچون هانوفر، اشتوتگارت، شالکه، هوفنهایم، لایپزیگ و منچستریونایتد را در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش دارد.

بر اساس گزارش روزنامه «بیلد» آلمان؛ ماجرای بایرن مونیخ و رالف رانگنیک حالا جدی‌تر شده است و تماس‌هایی بین طرفین برقرار شده است و ایده‌های‌شان را رد و بدل کرده‌اند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، انتخاب سرمربی جدید می‌تواند تا پایان فصل جاری نهایی شود. اولی هوینس رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ و عضو فعلی هیئت مدیره این باشگاه در گذشته مشاجره‌ای با این مربی آلمانی داشته، اما این مشکل بین طرفین مدتی پیش حل شد و چندین بار هم با هم تماس‌هایی داشته‌اند.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» هم گزارش داد؛ مذاکرات بین بایرن مونیخ و رانگنیک در جریان است و این مربی آلمانی از همان ابتدا «پلن‌ C» این باشگاه پس از علاقه‌شان به جذب ژابی آلونسو و یولیان ناگلسمان بوده است، دو مربی‌ای که تصمیم گرفتند به حضورشان در بایرلورکوزن و تیم ملی فوتبال آلمان ادامه دهند.

پیتر شوتل مدیر ورزشی اتحادیه فوتبال اتریش در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» گفت: رالف رانگنیک قرارداد معتبری با ما دارد. اتحادیه فوتبال اتریش درخواستی در رابطه با رانگنیک دریافت نکرده است. تمرکز کامل ما و رالف روی مسابقات یورو 2024 است.

هوینس: ناگلسمان؟ این پایان دنیا برای بایرن مونیخ نخواهد بود

اونای امری هم که گفته می‌شد یکی از گزینه‌های مدنظر بایرن مونیخ برای جانشینی توخل بود، به ادعای دیوید اورنستین خبرنگار نشریه انگلیسی «اتلتیک» قراردادش را با باشگاه استون‌ویلا تمدید کرد و خود را تا پایان ماه ژوئن 2027 به این تیم لیگ برتری انگلیس متعهد کرد.

توخل که در زمان حضورش در چلسی، این تیم را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی در سوپرجام اروپا و قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها رساند، این فصل در بایرن مونیخ نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

تیم تحت‌هدایت او قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کرد و در دور دوم جام حذفی آلمان هم از گردونه رقابت‌ها حذف شد، هرچند باواریایی‌ها با راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هنوز نسبت به کسب یک جام در فصل جاری امیدوار هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • پاری‌سن ژرمن در یک‌قدمی قهرمانی لوشامپیونه
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • مجسمه «بکن باوئر» در محوطه آلیانتس آرنا نصب می شود
  • مجسمه بکن‌باوئر در محوطه ورزشگاه بایرن نصب می‌شود