Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@07:20:37 GMT

پورتو مبلغ مدافع خود را بالاتر برد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۹۸۵۴۶

پورتو مبلغ مدافع خود را بالاتر برد

خبرگزاری میزان- باشگاه پورتو مبلغ رضایت‌نامه مدافع مکزیکی خود را بالاتر برد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، هکتور هررا هافبک مکزیکی تیم فوتبال پورتو مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است که باشگاه رم یکی از آنها است و مذاکرات نهایی را هم برای جذب این بازیکن انجام داده است.

در شرایطی که پیش از این مبلغ رضایت‌نامه این مدافع مکزیکی حدود ۱۰ میلیون یورو بود، اما با توجه به پیشنهاد باشگاه رم تیم پرتغالی مبلغ رضایت‌نامه مدافع مکزیکی خود را به ۲۰ میلیون یورو افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که ممکن است موجب شود رمی‌ها برای جذب این مدافع دچار تردید شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر هررا پورتو رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه شاخص برخورداری روستاهای استان در صدور سند مالکیت روستایی ۶۹ درصد است افزود: تاکنون ۱۱۴ هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری در گلستان صادر شده‌است. ولی اللهی افزود : گلستان در شاخص برخورداری از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد از میانگین کشوری بالاتر قرار دارد. وی ادامه داد: تعداد ۶۰۶ روستا و ۱۷ شهر استان گلستان تحت مالکیت بنیاد علوی است و امیدواریم با انعقاد تفاهم‌نامه انجام شده بین بنیاد مسکن و بنیاد علوی، در آینده نزدیک شاهد صدور اسناد مالکیت سایر روستاهای استان باشیم. ولی‌ اللهی گفت: تثبیت مالکیت ، استفاده از اسناد بعنوان وثیقه بانکی و ارزش افزوده املاک از مزایای صدور سند مالکیت است.

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)