Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@18:29:43 GMT

نصیرزاده: در مورد شجاعیان فدارسیون نظر بدهد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۹۸۷۴۷

نصیرزاده: در مورد شجاعیان فدارسیون نظر بدهد

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز می گوید که فیروز کریمی اگر بخواهد برای فصل آینده هم مربی تیم است.

به گزارش "ورزش سه"، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در آخرین مصاحبه خود در مورد پاس نشدن چک داریوش شجاعیان توسط استقلال گفته :« ما برای انتقال شجاعیان از گسترش به استقلال یک توافقنامه سه جانبه امضا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این قرارداد آمده که تعهدات سه طرف چیست. یک بند توافقنامه این است که اگر یکی از چک های باشگاه استقلال پاس نشود، گسترش فولاد می تواند تقاضای استرداد بازیکن را داشته باشد و حتی چک های قبل را به عنوان غرامت ضبط کند.»


مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در گفتگو با "ورزش سه" و در پاسخ به این سوال که آیا مصاحبه های متعدد تاثیری در بازگشت شجاعیان دارد یا خیر، توضیح داد: ما با استقلال شروطی را تعیین کرده ایم و به عنوان افراد آگاه به کار حقوقی این کارها را انجام دادیم. مقرر شده اگر چک ها پاس نشود به عنوان بازیکن بازمی گردد. در این مورد در نهایت فدراسیون تصمیم گیری خواهد کرد و ما منتظر رای آنها می مانیم.

 

نصیرزاده در مورد اینکه گسترش یکی از معدود تیم هایی است که تحرکی در بازار نقل و انتقالات ندارد، تاکید کرد: ما با بازیکنان قرارداد چندین ساله داریم و مشکلی از این بابت نداریم. 
وی در پایان در خصوص فیروز کریمی و اینکه کار خود را ادامه می دهد یا خیر، اظهار داشت: کریمی مربی ما است و فکر می کنم دوست دارد بماند؛ اگر غیر از این باشد، مربی دیگری انتخاب می کنیم.

گسترش فولاد تبریز هوشنگ نصیرزاده استقلال تهران داریوش شجاعیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گسترش فولاد تبریز هوشنگ نصیرزاده استقلال تهران داریوش شجاعیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش‌سه"، در حالی استقلال ملاثانی باید روز جمعه از سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبانی کند که ابهامات زیادی درباره محل برگزاری این مسابقه با توجه به اتفاقات رخ داده در آخرین هفته لیگ دسته اول وجود داشت.

حالا اما جلسه‌ای فوق العاده با حضور مسئولان استانی در خوزستان برگزار شده که ریاست آن برعهده عبدالله شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان بوده و مدیران باشگاه های استقلال ملاثانی ، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال استان خوزستان نیز در آن حضور داشته‌اند.

این جلسه پیش از ظهر امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با دستور محراب رئیس شورای تامین استان و در راستای رفع چالش میزبانی استقلال ملاثانی در بازی های خانگی باقی مانده  در دفتر معاونت سیاسی استانداری برگزار شد و به نتیجه هم ختم شده است.

براساس دستور این جلسه مقرر شده که تیم فوتبال استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آره‌نا از سپاهان میزبانی کند. شرح این دستور به این شرح منتشر شده است:« در این جلسه مقرر گردید باتوجه به نظر سازمان لیگ و دستور رییس شورای تامین استان ، مسابقه دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا انجام می شود.»

دیگر خبرها

  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است