Web Analytics Made Easy - Statcounter

گونه پلنگ ایرانی در منطقه حفاظتی دربند مشکول کوثر در استان اردبیل مشاهده و تصویربرداری شد.

ایران آنلاین / «محمد خداپرست»، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با حضور در منطقه مشکول کوثر با اشاره به مشاهده و تصویربرداری تصادفی از یک قلاده پلنگ با2  توله در این منطقه حفاظتی خاطرنشان کرد: این گونه پلنگ که از گونه‌های نادر ایرانی است به همراه توله‌های خود در حال گذران زندگی است که قطعا امیدواری برای تعدد پلنگ در این منطقه و زندگی آنها بیش از گذشته افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در هفته فرهنگی اصفهان در سطح این منطقه بیش از ۳۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود، گفت: جشنواره غذاهای سنتی اصفهان با عنوان «نون و نمک» چهارشنبه پنجم اردیبهشت در پردیس فرهنگی کوثر برگزار خواهد شد.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه ویژگی‌های اصفهان موجب می‌شود، آن را نصف‌جهان نیز قلمداد کنند، همچنین این کلان‌شهر به‌عنوان پایتخت ایران در دوره‌هایی نظیر صفویان همواره در طول تاریخ اسلامی کشور، مرکز فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بوده و در حال حاضر نیز پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است، اظهار کرد: با توجه به نقش بی‌بدیل این شهر در تاریخ، هفته فرهنگی اصفهان از دوم تا نهم اردیبهشت در نظر گرفته شده است تا بیش از پیش به تمام ابعاد آن توجه شود.

وی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های شهرداری برای هفته فرهنگی اصفهان افزود: در سطح منطقه ۱۵ شهرداری این کلان‌شهر نیز بیش از ۳۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود که در این زمینه پردیس فرهنگی کوثر با نگاهی ویژه برای همه گروه‌های مردمی اقدام به برگزاری این ویژه‌برنامه‌ها کرده است، ضمن اینکه در دیگر فرهنگسراهای این منطقه نیز ویژه‌برنامه‌هایی برای این هفته تدارک دیده شده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به رویدادها و ویژه‌برنامه‌های پردیس فرهنگی کوثر در هفته فرهنگی اصفهان تصریح کرد: «بازی شو ۵» با محوریت بازی‌های بومی و محلی در این هفته نگاه ویژه‌ای به شادی بانوان دارد، همچنین در بازارچه باغ طوبی در این هفته با برپایی دستاوردهای خانگی و مشاغل خانگی بانوان تلاش کرده است گوشه‌ای از زحمات بانوان این منطقه را به نمایش گذارد.

نظری‌پور ادامه داد: جشنواره غذاهای سنتی اصفهان با عنوان «نون و نمک» چهارشنبه پنجم اردیبهشت در پردیس فرهنگی کوثر برگزار خواهد شد که سعی شده است با نگاهی به پخت و تهیه غذاهای سالم، یک روز شاد و دورهمی را برای بانوان به ارمغان آورد.

وی اضافه کرد: گذر فرهنگی آفتاب همراه با اجرای غرفه‌های صنایع دستی خوشنویسی، بازی‌های بومی محلی و اجرای زنده رادیویی از دیگر برنامه‌های شاخص هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه است که از پنجم تا هفتم اردیبهشت به مدت سه روز از ساعت ۱۶:۰۰ و از جوار مزار مطهر شهدای گمنام در پاک کوثر خوراسگان پذیرای شهروندان است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: «مطبخ»، جشن اصفهان، نقاش‌باشی، مسابقه مجازی کتابخوانی، شیخ بهایی فخر اصفهان، اصفهان آبرنگی، قند عسل، محله گردی و اجرای تئاتر خیابانی از دیگر ویژه برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه است.

کد خبر 747259

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • (ویدیو) مشاهده یک قلاده پلنگ در دماوند
  • رخ نمایی پلنگ ایرانی با غرش‌های بلند در صخره‌های دماوند (فیلم)
  • مشاهده پلنگ در روستای مشهد دماوند
  • فیلم/مشاهده پلنگ در دماوند
  • مشاهده پلنگ در دماوند
  • (ویدئو) غرش‌های بلند پلنگ ایرانی در صخره‌های دماوند
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه مرد ساروی چیست؟
  • پلنگ و میمون و مار پیتون در خیابان‌های مازندران/ و حالا پرسه توله شیر در خانه باغ مرد ساروی
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه باغ چه بود؟