Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از آس، دیگو آرماندو مارادونا به فدراسیون فوتبال آرژانتین پیشنهاد مربی‌گری در تیم ملی را داد. ستاره سال‌های دور آلبی سلسته ۸ سال پس از شکست در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی دوباره می‌خواهد هدایت کشورش را بر عهده بگیرد.

 

مارادونا شنبه در کازان حضور داشت و دیدار آرژانتین و فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را که با شکست ۴ بر ۳ آلبی سلسته همراه بود، از نزدیک دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او چند روز پس از حذف کشورش به شبکه تله‌سور گفت: من حاضر هستم مجانی هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرم و هیچ چیزی در قبالش نمی‌خواهم.

 

مارادونا در ادامه اظهار کرد: مردم فکر می‌کنند من از حذف آرژانتین خوشحالم اما واقعا از این اتفاق ناراحتم. امیدوارم خدا به من قدرت دهد تا دوباره به میادین بازگردم. در ۵۷ سالگی از شکست کشورم غمگین می‌شوم و معتقدم آرژانتین کنونی یکی از بهترین‌های جهان نیست.

 

مهاجم پیشین ناپولی در حالی این اظهارات را بیان کرد که خورخه سامپائولی تا سال ۲۰۲۲ با فدراسیون فوتبال آرژانتین قرارداد دارد.

 

مارادونا در سال ۲۰۱۰ هدایت آرژانتین را بر عهده گرفت و توانست این تیم را راهی جام جهانی کند اما در مرحله یک چهارم نهایی با ۴ گل مغلوب آلمان شد. پس از آن اتفاق، ستاره سال‌های دور آرژانتین تنها ۲ تیم اماراتی را هدایت کرد.

 

 

451

منبع: وانا

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه دیگو مارادونا تیم ملی آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای رئیس بایرن: ژابی آلونسو به ما نه نگفته!

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن شب گذشته وردبرمن را 5-0 شکست داد تا 5 هفته مانده به پایان فصل، قهرمانی در بوندس‌لیگا را جشن بگیرد.

لورکوزن با فاصله 16 امتیازی از بایرن مونیخ، قهرمان 12 دوره پیاپی بوندس‌لیگا، با هدایت ژابی آلونسو به این افتخار دست پیدا کرد.

باشگاه بایرن پس از کسب نتایج ضعیف فصل جاری برای جانشینی توماس توخل با ژابی ارتباط برقرار کرد تا احتمال همکاری با این مربی جوان را بررسی کند. با این حال گفته شد که ژابی پیشنهاد بایرن را رد کرده اما هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، این مخالفت را رد کرد.

از هاینر سوال شد به دلیل اینکه ژابی پیشنهاد بایرن را نپذیرفته ناراحت است که او پاسخ داد: "ژابی آلونسو به درد هر باشگاهی در جهان می‌خورد. اما من ناراحت نشده‌ام چون او هرگز نگفت که لورکوزن را ترک می‌کند. حالا همه مدعی شده‌اند که ژابی آلونسو پیشنهاد باشگاه بایرن را رد کرده است. او فقط اعلام کرد که در حال اجرای قراردادش با لورکوزن است."

آیا بایرن حاضر است دوباره برای انتخاب مربی جدید مبلغی بپردازد، آیا این امر ضروری است؟

ما به مربی‌‌ای نیاز داریم که مناسب بایرن باشد و آماده باشد تا استانداردهای بالایی را که از خودمان انتظار داریم، برآورده کند. این مهمترین چیز است. وقتی اوضاع در بایرن به طور ایده‌آل پیش نمی‌رود، عموم مردم اغلب این احساس را پیدا می‌کنند که ما در یک بحران بزرگ قرار داریم. ما بازی‌های بد زیادی در بوندس‌لیگا داشتیم، در این شکی نیست. اما اگر به کیفیت تک تک بازیکنان نگاه کنید، تیم خوبی داریم. ما فقط باید مطمئن شویم که این کیفیت را مرتباً در زمین نشان دهیم.

صحبت‌ها در مورد مربی جدید؟

ما به وضوح اعلام کردیم که برنامه ما چیست یعنی اینکه توماس توخل تا پایان فصل بماند. این به ما زمان کافی برای جستجوی جانشین را می‌دهد. اما خوب نیست که بعد از هر بازی سوال بپرسیم: آیا توخل هنوز مربی باقی می‌ماند؟ اگر به آرسنال باختید چه اتفاقی می‌افتد؟ تا پایان فصل، این تیم به همراه توماس توخل باید همه چیز را برای صعود هر چه بیشتر در لیگ قهرمانان به کار گیرد. اگر تصمیمی در مورد مربیگری وجود داشته باشد، باشگاه در مورد آن نظر خواهد داد.

دیگر خبرها

  • جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به ۲ پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • تصمیم عجیب لمپارد: نمی‌خواهم در جام جهانی باشم!‏
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد
  • ادعای رئیس بایرن: ژابی آلونسو به ما نه نگفته!
  • اعزام ۲ قایقران و یک مربی گیلانی به رقابت‌های آب های آرام کسب سهمیه المپیک پاریس
  • راهیابی ۱۴ پومسه‌رو به اردوی تیم ملی
  • سرمربی گل گهر گزینه هدایت تیم ملی یونان!
  • رکورد فوق‌العاده برادر ژاوی به عنوان مربی بارسلونا؛ 7 بازی و 7 پیروزی!