Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ منصور سهراب پور ظهر روز سه شنبه در نشست رسانه‌ای عوامل مجموعه «ساخت ایران2» با عنوان «تماشای غیرمجاز شبکه نمایش خانگی ممنوع» اظهار داشت: دلیل اصلی برگزاری این نشست در واقع حمایت رسانه ها از بخش خصوصی است و از وزارت ارشاد انتظار می رود به شعار حمایت از بخش خصوصی، اکتفا نکند بلکه در عمل، مانع دانلود غیر مجاز فیلم ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ما تلاش کرده‌ایم با ساخت مجموعه‌ای مثل «ساخت ایران2» ذائقه مردم را شاد کنیم اما به خاطر بی توجهی به بخش خصوصی زیر فشار قرار گرفته ایم.

این تهیه کننده سینما با اشاره به اینکه نزدیک به 50 هزار نفر از عوامل از تولید تا توزیع و پخش مجموعه «ساخت ایران2» از طریق این سریال درآمد کسب می کنند، ادامه داد: وقتی این حجم از افراد در حال ارتزاق از طریق این سریال هستند آیا نباید به لحاظ صیانت از مجموعه ما کاری صورت گیرد.

وی با اشاره به دانلودهای غیرمجاز از مجموعه «ساخت ایران2» در سطح گسترده گفت: این درحالی است که یک سریال نمایش خانگی با فروش 350 هزار نسخه سی دی تقریبا به سود دهی می رسد و فروش سی دی مجموعه ما تا رسیدن به مرحله سوددهی، هنوز 150 هزار نسخه فاصله دارد.

سهراب پور با بیان اینکه دانلود غیر مجاز به معنی واقعی سرقت است، گفت: مسئولان ما از آمار دانلودها اطلاع دارند و می بینند که این ماجرا به ما ضربه می زدند اما باز هم تنها در این باره تنها شعار می‌دهند.
 
**اصلاح هر قسمت از ایران ساخت 30 میلیون تومان هزینه دارد
در ادامه این نشست امیر پروین‌حسینی یکی دیگر از تهیه کننده «ساخت ایران2» نیز گفت: همانطور که می‌دانید شرایط کار در شبکه نمایش خانگی با توجه به دانلودهای غیرمجاز بسیار سخت شده است و برای گرفتن مجوزهای وزارت ارشاد برای یک قسمت، گاهی مجبور به چندین نوبت اصلاح هستیم.

وی افزود: مجموعه ما مجوز کلی برای تولید دارد و از طرفی باید برای هر قسمت نیز مجوز جداگانه بگیرد ولی هر با اصلاح برای هر قسمت از مجموعه چیزی حدود 30 میلیون تومان هزینه برایمان دارد.

پروین‌حسینی تاکید کرد: حداقل کمک وزارت ارشاد این است که هر قسمت از مجموعه را یک بار اصلاحیه بزند تا هزینه ها ما نیز کمتر شد.

تهیه کننده مجموعه «ساخت ایران2» در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه شبکه های ماهواره ای به محض توزیع «ساخت ایران2» شروع به پخش چند باره آن می کنند، گفت: ما همواره به این موضوع اعتراض داشته ایم و شکایت هم کرده ایم اما مسئولان هیچ پاسخی نداده اند که چطور باید از حقمان دفاع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حامیان مالی ما نیز از این موضوع نگران و ناراحت هستند و قطعا اگر جلوی این موضوع گرفته نشود اسپانسرها نیز ترجیح می دهند سرمایه های خود را جایی غیر از هنر تزریق کنند.
 
**وزارت ارشاد چرا به پخش سریال ها از ماهواره اعتراض نمی‌کند
برزو نیک‌نژاد، کارگردان مجموعه «ساخت ایران 2» نیز در این نشست گفت: وقتی تیزر فیلم زاپاس به کارگردانی من از شبکه های ماهواره ای پخش شد، باید به هزار جا جواب می دادیم اما حالا تمامی قسمت های مجموعه «ساخت ایران2» چند ساعت بعد از توزیع از ماهواره پخش می شود و هیچ کسی هم به اعتراض ما گوش نمی دهد.

«ایران ساخت2» در ادامه داستان سری اول این مجموعه و پس از شش سال تولید شده که تاکنون 7 قسمت از آن در شبکه نمایش خانگی پخش شده است.

این مجموعه در کشورهای مختلفی از جمله ایران، لبنان، چین و روسیه فیلمبرداری شده ‌است.

در «ایران ساخت2» بازیگران چون سحر دولتشاهی، محسن کیایی، مهران احمدی، سارا بهرامی، محمدرضا گلزار و امیرحسین رستمی ایفای نقش می کنند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست دانلود غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • شهد شکرستان به کام مخاطبان