Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی ستیزه، جانشین سازمان راهیان نور سپاه قدس استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به آغاز ساخت فاز نخست اردوگاه راهیان ‌نور شهدای گیلان مستقر در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز، اظهار کرد: اردوگاه راهیان ‌نور شهدای گیلان در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع در حال ساخت است.

وی با اشاره به بازدید استاندار، فرمانده سپاه قدس گیلان و مدیرکل راه و شهرسازی استان در ایام تعطیلات نوروز سالجاری از مناطق عملیاتی و اردوگاه شهدا در اهواز، تصریح کرد: در این بازدید که مصوباتی هم داشت، مقرر شد تا ظرفیت اردوگاه برای پذیرش زائرین افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سازمان راهیان ‌نور سپاه قدس گیلان تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها این اردوگاه در چهار فاز طراحی شده که فاز نخست آن هم‌اکنون در مرحله اجرا و تکمیل قرار دارد و پیش بینی می‌شود تا مهرماه سالجاری به بهره‌برداری برسد.

ستیزه، ساختمان اداری و سالن‌های چندمنظوره(خوابگاهی) و سوئیت‌های خانوادگی را جزو فاز نخست پروژه مذکور دانست و گفت: احداث حسینیه و سالن‌های غذاخوری در فاز دوم، سالن‌های آمفی تئاتر و فضای بازی کودکان در فاز سوم و احداث پارکینگ‌های مجزا برای اتوبوس‌ها و فضای فرهنگی در فاز چهارم احداث اردوگاه راهیان ‌نور شهدای گیلان خواهد بود.

ناظر پروژه اردوگاه راهیان ‌نور شهدای گیلان، با اشاره به حضور نیروهای جهادگر به صورت خودجوش در ساخت اردوگاه برای زائران سرزمین نور، ادامه داد: با توجه به گرمای هوا در اهواز هیچ وقفه‌ای از سوی نیروهای جهادگر در ساخت این پروژه وجود نداشته است و جهادگران با استمداد از شهدا این حرکت جهادی را ادامه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: این ظرفیت و توان در نیروهای جهادی وجود دارد که فاز دوم را در کنار فاز نخست آغاز کنند.

ستیزه، با بیان اینکه شهدا در این مسیر خود پیش برنده کارها هستند، عنوان کرد: برای جلوگیری از کمبود آب در جهت احداث پروژه، چاهی در عمق سه متری زمین حفر کردیم و در عمق سه متری به چشمه های آب خروشان رسیدیم و به جرات می‌توان گفت این هم از عنایت شهدا بوده است، زیرا در این گرمای هوا که با کمبود آب مواجه هستیم، مشکلی در تامین آب برای احداث نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: برای ساخت این مدرسه ۶ میلیارد تومان هزینه از آورده خانواده مرحوم حبیب اله شاه ویسی و اعتبارات نوسازی مدارس استان هزینه شده است.

ابراهیم مرادی گفت: مساحت این مدرسه ۴۲۰ متر مربع است.

وی افزود: با اضافه شدن این ۶ کلاس بخشی از نیاز دانش آموزان ابتدایی شهرک بهاران بر طرف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم