Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام بالاوادزه و کارتوزیا گرجستان از صبح امروز (سه شنبه) در شهر تفلیس ترکیه برگزار شد و در پایان دو نماینده کشورمان به دیدار فینال و یک نماینده به دیدار رده بندی راه یافتند. دو کشتی گیر کشورمان نیز در گروه بازنده ها حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در کشتی آزاد و در وزن 61 کیلوگرم باقر یخشکی در دور اول با نتیجه 11 بر 9 حریفی از کشور اوکراین را شکست داد اما در دور دوم مقابل کشتی گیر قزاقستانی ضربه فنی شد و با توجه به شکست کشتی گیر قزاقستانی در دورهای بعد، یخکشی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 70 کیلوگرم نیما اشفاقی با نتیجه 10 بر صفر کشتی گیری از مجارستان را مغلوب کرد اما در کشتی دوم خود با نتیجه 10 بر 5 مقابل مصطفی کایا از کشور ترکیه شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل رامانوف روس، اشفاق از دور رقابت ها کنار رفت. در همین وزن میثم نصیری با نتیجه 10 بر 4 مغلوب کایا از ترکیه شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 79 کیلوگرم امید حسن تبار در کشتی اول خود با توجه به حاضر نشدن حریف کره جنوبی به پیروزی رسید، اما در دور دوم با نتیجه 15 بر 4 مقابل کشتی گیر روس شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر روس در دیدار فینال، حسن تبار به گروه بازنده ها رفت تا به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن 92 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی در دور نخست علیرضا کریمی دیگر نماینده کشورمان را با نتیجه 6 بر 4 مغلوب کرد وی در مبارزه دوم خود با نتیجه 2 بر 2 از سد حریف گرجستانی گذشت و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 8 بر صفر نماینده کشور ترکیه را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. علیرضا کریمی نیز با توجه به حضور ابراهیمی در دیدار فینال رقابت های خود را برای کسب مدال برنز در گروه بازنده ها پیگیری خواهد کرد.

در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی در کشتی اول با نتیجه 10 بر صفر مقابل کشتی گیر ترک به برتری دست یافت اما در کشتی بعد با نتیجه 4 بر یک مغلوب گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و نفر سوم المپیک از گرجستان شد و به دیدار رده بندی رفت.

در کشتی فرنگی و در وزن 55 کیلوگرم که به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شود، مسلم نادری خادم در دور اول کشتی گیر ارمنستانی را شکست داد و در دور دوم مقابل کشتی گیر ازبکستانی مغلوب شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز با شکست دیگر حریف ازبکستانی راهی دیدار فینال شد. در همین وزن رضا خدری در گروه دوم با شکست از حریفان ازبکستانی و روسی و پیروزی مقابل کشتی گیر برزیلی نتوانست به دور بعد صعود کند.

در وزن 63 کیلوگرم محمد نوربخش در حالی که تا دقیقه سوم با کشتی گیر گرجستانی مبارزه کرد به دلیل مصدومیت به کار خود ادامه نداد. حریف نوربخش به دیدار فینال راه یافت و نوربخش به گروه بازنده ها رفت، اما به خاطر تشدید نشدن مصدومیت از حضور در رقابت های شانس مجدد انصراف داد.

در وزن 97 کیلوگرم علی اکبر حیدری مقابل حریف گرجستانی شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر گرج در مرحله نیمه نهایی، حیدری از دور رقابت ها کنار رفت.

مسابقات شانس مجدد، رده بندی و فینال اوزان فوق فردا (چهارشنبه) برگزار می شود.

انتهای پیام/

5 شانس مدال برای نمایندگان ایران در روز نخست رقابت های کشتی جایزه بزرگ گرجستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن

در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا ۲ بازی برگزار شد و در پایتخت ایتالیا، بایرلورکوزن موفق شد با شکست گرگ‌ها نیمی از راه صعود را طی کند و آتالانتا در فرانسه مقابل مارسی متوقف شد.

به گزارش ایسنا، در ورزشگاه المپیکو رم گرگ‌ها میزبان شاگردان ژابی آلونسو بودند اما در نهایت این بازی با پیروزی ۲ بر صفر بایرلورکوزن به پایان رسید تا عملا یک پای نماینده ژرمن‌ها به فینال رسیده باشد.

در این بازی سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

در دیگر دیدار هم مارسی در خانه نتوانست شاگردان گاسپرینی را مغلوب کند و با نتیجه تساوی یک بر یک این دیدار خاتمه پیدا کرد تا شانس آتلانتا برای فینالیست شدن بیشتر باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد