Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:21:53 GMT

تا دقیقه ۱۲/ انگلیس صفر - کلمبیا صفر

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۰۰۸۲۵

تا دقیقه ۱۲/ انگلیس صفر - کلمبیا صفر

دیدار دو تیم انگلیس و کلمبیا در جام جهانی روسیه از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه آغاز شد.

کلمبیا ۰ - انگلیس ۰

داور: مارک گیگر (آمریکا)

ورزشگاه: مسکو

گل: -

کارت زرد: -

کارت قرمز : -

ترکیب انگلیس: جردن پیکفورد، کاریل واکر، جان استونز، هری مگوائر، جسی لینگارد، جردن هندرسون، هری کین، رحیم استرلینگ، کیرا تریپیر، اشلی یانگ، دله الی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب کلمبیا: داوید اوسپینا، سانتیاگو آریاس، ویلمار باریوس، کارلوس سانچس، رادامل فالکائو، خوان کوادرادو، یری مینا، جفرسون، لرما، یوهان موجیکار، خوان کویینترو، داوینسون سانچس.

به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و کلمبیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف هم رفتند. گزارش زنده این بازی را در ادامه می‌خوانید:

نیمه اول

این بازی با سوت داور آمریکایی آغاز شد و دو تیم تلاش برای باز کردن دروازه یکدیگر را  آغاز کردند. 

دقیقه ۵: انگلیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه اشلی یانگ را اوسپینا برگشت داد. بازیکنان انگلیس در این دقایق فشار زیادی روی دروازه کلمبیا آوردند و در طرف مقابل هم کلمبیا چشم به ضدحمله دوخته است.

خامس رودریگس غایب بزرگ این دیدار است که به دلیل مصدومیت جایی در ترکیب تیمش نداشته است.

دقیقه ۱۲: رحیم استرلینگ نزدیک بود با شوتی سنگین دروازه کلمبیا را به خطر بیندازد که این موقعیت نیز از دست رفت.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم ملی کلمبیا تيم ملي انگليس جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان ۳-۳ جنوا

 

به گزارش جام جم آنلاین، در دیداری حساس از هفته سی و پنجم سری A میلان در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان جنوا بود. در این بازی جذاب مهمان دو بار جلو افتاد، اما روسونری هر دو بار به بازی برگشت و در نهایت توانست با گل اولیویه ژیرو در دقایق پایانی جلو بیفتد، اما درنهایت جنوا یک بار دیگر به گل رسید و بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

بازی با گل دقیقه ۵ جنوا آغاز شد. جایی که توموری با خطا بر روی ووگلیاچو مرتکب خطای پنالتی شد و متئو رتگی توانست این ضربه را تبدیل به گل کند.

در دقیقه ۱۳ شوت خطرناک پولیشیچ را دروازه‌بان به زیبایی مهار کرد.در دقیقه ۲۵ هم لیائو شانسش را امتحان کرد، اما توپ با اختلاف نسبتا زیاد به بیرون رفت.

حدود ۱۰ دقیقه بعد باز هم لیائو چند بازیکن حریف را از پیش رو برداشت و به محوطه نزدیک شد، اما ضربه‌اش را دروازه‌بان دفع کرد.

در دقیقه ۴۵ بالاخره میلان به گل رسید. سانتر ساموئل چوکووئزه با ضربه سر فلورنزی به تور دروازه چسبید و مقاومت جنوا از بین رفت و نیمه اول با تساوی ۱-۱ به اتمام رسید.

در سومین دقیقه نیمه دوم، ارسال زیبای ووگلیاچو در مرکز محوطه جریمه با ضربه سر اکوبان وارد دروازه میلان شد و جنوا باز هم جلو افتاد.

در ادامه بازی در میانه‌های میدان دنبال شد و خبری از موقعیت جدی نبود تا اینکه در دقیقه ۶۴ ضربه کم‌جان هرناندز را سنگربان جنوا مهار کرد.

در دقیقه ۷۲ میلان یک بار دیگر بازی را مساوی کرد. این بار سانتر فلورنزی از روی نقطه کرنر و سپس ضربه سر گابیا دروازه جنوا را گشود.

سه دقیقه بعد میلان گل سوم را هم زد. پس از سانتر پولیشیچ ژیرو با یک والی فوق‌العاده در محوطه جریمه حساب کار را ۳-۲ کرد.
۲۰۱۸۶۱۲

در ادامه میلان به خوبی بازی را مدیریت کرد و اجازه خلق موقعیت به حریف نداد، اما یک غفلت باعث شد بازی مساوی شود. در دقیقه ۸۷ ارسال کوتاه تورزبی از سمت راست با اشتباه تیاو وارد دروازه میلان شد تا جنوا با یک گل‌به‌خودی بازی را مساوی کند.
۲۰۱۸۶۰۹

در دقایق پایانی میلان برای زدن گل برتری جلو کشید، اما فرصت کافی برای این کار وجود نداشت و بازی با تساوی ۳-۳ خاتمه یافت. با این مساوی میلان در رتبه دوم ۷۱ امتیازی شد و جایگاه خود را تثبیت کرد.

دیگر خبرها

  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم
  • چلسی - وست هم؛ ترکیب رسمی
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال و بورنموث + فیلم
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی