Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:47:35 GMT

برگزاری مسابقات استانی نونهالان دختر

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۰۱۰۴۵

برگزاری مسابقات استانی نونهالان دختر

همتی  رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   گفت:مسابقات قهرمانی استان نونهالان دختر یادواره شهدای هفتم تیر با حضور ۵۸ نفر شرکت کننده در خانه تکواندو استان کرمانشاه برگزار گردید.

وی ادامه داد : در وزن اول  ایدا بخشی و نهاله سادات مهرابی دنیا امیری به مقام اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی ادامه داد:وزن دوم: بیتا امیریان فائزه امجدیان آتنا امیری دیبا کرمی اول تا سوم شدند و  در وزن سوم:مبینا چاواریکیمیا حسن خانیاسما یاری و محدثه جمور به مقام برتری رسید.

وی بیان کرد: در وزن چهارم: ستایش عزیزی فرد طناز قیطاسی و وانیا کریمی-زینب رستمی و در وزن پنجم: ستایش محمدی زهرا دوستی و هانیه حاتمی-هستی رضایی  به عناوین اول تا سوم رسیدند.
 
همتی گفت: در وزن ششم:غزل فلاحی و هستی برزا و کوثر نظرابادی.کیمیا قادری در وزن هفتم: مبینا مرادی نیکا رحیمی زهرا کریمی.ملیکا رضایی در وزن هشتم: زهرا عبدی و رعنا لارتی و دریا سالار آبادی-مهسا چهره موسی در وزن نهم : عسل خوشکردار
 و مبینا مرادی مرادحاصلی و رومینا نظرآبادی-آرمینا تکلو  در وزن  دهم:آیناز محمدیحدیث پرویزی ترلان احمدی-سارینا کهریزی  به برتری رسیدند.

 وی ادامه داد: ستایش عزیزی فرد و  آیناز محمدی که بیشترین  اجرای ضربات چرخشی را در این دوره از مسابقات داشتند با اهدا جایزه نقدی از سوی نایب رییس بانوان استان تجلیل به عمل آمد.
 
همتی گفت:  نفرات اول و دوم هر وزن و منتخبین کمیته فنی  اسما یاری ،  زهرا کریمی  به اردو تیم نونهالان استان دعوت می شوند.

انتهای پیام/ز

برگزاری مسابقات تکواندو در استان کرمانشاه
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ الینا صفاجو از باشگاه ستارگان عقاب سمنان با مربیگری ریحانه نصیری در بخش کومیته وزن منهای ۶۸  کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال  نشان برنز را بدست آورد.

این مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان