Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@14:57:55 GMT

سلاح عجیب پلیس چین + عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۰۱۱۵۹

سلاح عجیب پلیس چین + عکس

رکنا: شرکت‌های چینی در حال ساخت سلاحی هستند که توانایی آتش‌زدن اهداف موردنظر از فاصله یک کیلومتری را دارد.

به گزارش رکنا، به نقل از دیلی‌میل، یک شرکت چینی سلاح لیزری قدرتمندی را برای استفاده پلیس Police این کشور طراحی کرده است.
یک شرکت چینی سلاحی لیزری را برای استفاده پلیس این کشور تولید کرده که با استفاده از آن نیروهای پلیس می‌توانند از فاصله یک کیلومتری پارچه‌نوشته‌ها (پلاکارد) و دست‌نوشته‌های معترضان و همچنین موهای آنها را آتش بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل شرکت لیزر فیبر (ZKZM) که نخواسته نامش فاش شود، می‌گوید این سلاح موجب « پاسخی فوری، شدید و درناک» در هدف می‌شود، اما تأکید می‌کند این سلاح لیزری جزء سلاح‌های مرگبار نیست. با این حال وی تأیید می‌کند می‌توان با ارتقاء این تفنگ به «توپخانه‌ لیزری» قدرت آن را افزایش داد و به سلاحی مرگبار تبدیل کرد. این شرکت نیز در حال کار بر روی ساخت چنین سلاحی است.


اما مدیر این شرکت همچنین آگاه است که توافق بین‌المللی وجود که نباید چنین تفنگ‌هایی را به سلاحهای لیزری مرگبار تبدیل کرد و در این زمینه می‌افزاید: تولید سلاح‌هایی از این نوع، غیرانسانی است و چنان دردی را ایجاد می‌کنند که تصورشدنی نیست.
برخی کارشناسان از تولید چنین سلاحی ابراز تردید می‌کند و می‌گویند تولید سلاح‌های لیزری همچنان موضوعی مربوط به داستانهای علمی-تخیلی است.
وب‌سایت تخصصی «Techcrunch» در این‌باره نوشته است: توانایی سلاح‌های لیزری در آسیب‌زدن جدی عامل اصلی طفره‌ رفتن نیروهای نظامی جهان از تولید و کاربرد آن است.
وی در گفتگو با خبرگزاری فرانسه تصریح می‌کند این سلاح صرفاً برای اقداماتی مانند آتش‌زدن پارچه‌نوشته‌های معترضان خیابانی، آتش‌زدن لباس‌ها یا موهای یک معترض استفاده می‌شود. و در واقع طرح آن همانند تفنگ‌های گلوله‌ای نیست که موجب مرگ افراد می‌شوند و یا موجب سوختن فوری پوست یا بافتهای بدن انسان نمی‌شود.
این تفنگ لیزری با کالیبر 15 میلی‌متری، 3کیلو وزن دارد، دامنه بُرد آن بیش از 800 متر است و می‌تواند از شیشه و دیگر موانع شفاف عبور کند و همچنین می‌توان آن را بر روی ماشین، قایق و هواپیما نصب کرد.
شرکت طراح این سلاح با بیان اینکه این اسلحه اساساً برای استفاده پلیس چین طراحی شده در خصوص تولید انبوه آن گفته است برای تولید انبوه این تفنگ لیزری هم‌اکنون به دنبال شریک تجاری است که مجوز تولید انبوه دارد یا شریکی در صنعت دفاعی و امنیتی چین.


ساخت چنین سلاح‌های لیزری‌ محدود به چین نیست، بلکه بسیاری از شرکتهای دفاعی و امنیتی آمریکا هم درحال کار بر روی طرحهایی برای وزارت دفاع آمریکا هستند.
شرکت نظامی لاکهید مارتین آمریکا سال گذشته از تولید سلاح لیزری 60 کیلوواتی خبر داد که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شود و می‌توان آن را بر روی پهپادهای کوچک و توپخانه‌ها نصب کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین عکس قاتلان وحید مرادی / آن دو در بازجویی چه گفتند

دستگیری 3 شرور به خاطر قتل وحید مرادی در زندان کرج / جزئیات اولین بازجویی + عکس

جنجال بدهی‌های میلیاردی دختر وزیر سابق صنعت و معدن و تجارت

عاطفه 16 ساله به حجله مرد 31 ساله رفت / پری از من مدل خیابانی ساخت!

قاتل وحید مرادی در زندان کیست؟! + فیلم جسد در پزشکی قانونی

خواننده رپر جوان به قتل رسید + عکس

قتل مهوش 18 ساله توسط خواستگاری که پلیس بود! +تصویر

ازدواج جنجالی دختر 11 ساله با تاجر 41 ساله / همه خشمگین شدند + عکس

بی حیایی فوتبالیست ایرانی با زنان غریبه همسرش را عاصی کرد!

انتشار عکسی بی شرمانه از ابوبکر البغدادی در حلقه زنان رقصنده + عکس

دختر چشم آبی 14 سال بیشتر نداشت که اسماعیل سراغش رفت!

قتل 2 کودک گرسنه توسط مادر در یک قدمی لاکچری های میلیاردر شهر! + عکس های باورنکردنی

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت پلیس Police چین پلیس عکس عجیب آتش زدن عکس رکنا قتل گردن وحید ایران وحید مرادی وحید مرادی کشته شد من دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار وحید مجید گفت: همزمان با آغاز سال نو و در جهت پاکسازی و ارتقاء امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا می‌باشد.

وی ادامه داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح نموده اند.

سردار مجید گفت: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش نمایند.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش