Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:40:55 GMT

یک واحد مسکن مهر رشت به علیرضا جهانبخش اهدا می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۰۱۱۶۱

یک واحد مسکن مهر رشت به علیرضا جهانبخش اهدا می شود

رشت - ایرنا- رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت: با تصویب شورا، یک واحد مسکن مهر به علیرضا جهانبخش عضو تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن سابق تیم داماش گیلان، اهدا می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر رشت به خبرگزاری ایرنا، حاکی است، سید امیرحسین علوی افزود: به پیشنهاد شورای اسلامی رشت برای تقدیر از علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی یک واحد مسکن مهر رشت به او اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه های جام جهانی در روسیه ضمن افتخارآفرینی شادی و نشاط را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و بازیکن سابق تیم داماش گیلان، علیرضا جهانبخش نیز در میان این تیم خوش درخشید.
وی بیان داشت: تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان ملی و جهانی طی لایحه ای به تصویب شورای اسلامی کلانشهر رشت رسیده که بر این اساس سایر ورزشکاران حرفه ای مدال آور، مورد تشویق شورای شهر و مدیریت شهری قرار می گیرند.
فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز گفت: از علیرضا جهانبخش بازیکن گیلانی تیم ملی فوتبال فردا چهارشنبه ساعت 21 در پیاده راه فرهنگی رشت با حضور مردم و مسوولان تجلیل به عمل می آید.
علیرضا جهانبخش، متولد 20 مرداد 1372، روستای جیرنده رودبار و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است.
7286 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي اسلامي هديه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

کد خبر 6087919 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • زرندی‌ها ۴۰۰۰۰ واحد خون اهدا کردند