Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل تاکید کرد که اسرای یمنی توسط نظامیان اماراتی آزار و اذیت جنسی شده‌اند. ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از  پایگاه خبری "الخلیج آنلاین"، "لیز ثروسیل" سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل تاکید کرد که امارات زندان‌هایی سری در یمن اداره می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما با دولت امارات در این زمینه بحث و تبادل نظر کردیم و خواستار ورود به زندان‌هایی شدیم که این کشور در یمن اداره می‌کند، اما تا امروز اجازه ورود به ما داده نشده است.

سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل اظهار داشت: بر اساس اطلاعات اولیه که دفتر ما در یمن موفق به جمع آوری آن شده است، این باور برای ما بوجود آمده است که زندانیان یمنی  مورد سوء رفتار، شکنجه و سوء استفاده جنسی توسط عناصر ارتش امارات قرار گرفته‌اند.

این مقام سازمان ملل گفت: کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل اوضاع در زندان‌هایی را که توسط امارات در یمن اداره می‌شود، پیگیری می‌کند تا تصمیم بگیرد که چه اقدامی باید در این زمینه انجام دهد.

گزارش‌های غربی وجود دستکم 18 زندان سری در جنوب یمن را مستندسازی کرده اند که این زندان ها تحت نظر مستقیم نیروهای اماراتی یا تحت نظر نیروهای یمنیِ تحت آموزشِ نیروهای اماراتی اداره می شوند. این زندان ها در پایگاه های نظامی، بنادر، برخی فرودگاه ها و خانه های ویلایی و حتی باشگاه های شبانه قرار دارند.

انتهای پیام/

R36348/P36446/S8,90,1115/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آخرین تحولات یمن اخبار "یمن"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آخرین تحولات یمن اخبار یمن آخرین تحولات یمن اخبار یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، کمودور واسیلوس گریپاریس (Commodore Vasilios Griparis)، فرمانده عملیات اروپایی موسوم به ASPIDES، اظهار داشت: «از زمان آغاز عملیات ASPIDES در 19 فوریه 2024، سطح تهدیدات بدون تغییر باقی مانده است.»
 
این بیانیه نشان دهنده اعتراف آشکار به شکست در محدود کردن عملیات یمن با هدف قرار دادن کشتی‌های وابسته به دشمن صهیونیستی، آمریکا و انگلیس است.
 
پس از آنکه فرانسه و دانمارک از خروج دو ناوچه به دلیل خطر مقابله با پهپادها و موشک‌های یمنی خبر دادند، آلمان نیز ناوچه خود را از دریای سرخ خارج کرد.

همچنین بلژیک پس از ناکامی در آزمایش رهگیری یک پهپاد، ناوچه خود را از محل خارج کرد. این امر تایید می‌کند که حملات یمن ناتوانی‌های قابل توجهی را در قدرت دریایی غرب آشکار کرده است.
 
پیش از این، بریتانیا پس از چندین حمله پهپادهای یمنی، کشتی جنگی Diamond را با کشتی ریچموند جایگزین کرد که این نشان دهنده ضعف قابل توجهی در توانایی نیروی دریایی بریتانیا برای مقابله با عملیات‌های یمن بود. این امر در مورد ناوچه‌های اروپایی نیز صدق می‌کند.
 
بسیاری از فرماندهان و افسران ناوهای جنگی بریتانیایی و آمریکایی در دوره گذشته اظهاراتی مبنی بر ناتوانی خود در مقابله با موشک‌ها و پهپادهای یمنی بیان و تاکید کرده‌اند که حملات یمن در طول زمان مرگ‌بار، دقیق‌تر و مکرر می‌شود.

آنها همچنین اذعان داشتند آنچه در حال رخ دادن است، نشان دهنده بزرگترین چالش دریایی از زمان جنگ جهانی دوم است.
 

دیگر خبرها

  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • (ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح
  • کاهش ۵۰ درصدی سود کانال سوئز در پی تحولات دریای سرخ
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم