Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-05@16:30:06 GMT

صغر سنی بازیکن نساجی تایید شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۰۱۵۵۰

صغر سنی بازیکن نساجی تایید شد

به گزارش پارس نیوز، 

باشگاه خونه به خونه بابل و چند باشگاه دیگر از باشگاه نساجی بخاطر استفاده از بازیکن صغر سنی در مسابقات لیگ یک و لیگ برتر امیدهای کشور، به فدراسیون فوتبال شکایت کردند.

ماجرا از این قرار است که امیرحسین حسینی بازیکن فصل گذشته نساجی در بازی با خونه به خونه که در بابل برگزار شد، به میدان آمد و در اکثر بازی‌های لیگ یک امیدهای کشور نیز برای نساجی بازی کرد تا باشگاه خونه به خونه و چند باشگاه لیگ یک امید کشور بابت استفاده نساجی از بازیکن غیر مجاز به فدراسیون فوتبال شکایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرو شکایت خونه به خونه و چند باشگاه لیگ یک امیدهای کشور، ثبت احوال پیگیر این ماجرا شده و در نامه‌ای که به اداره ورزش و جوانان مازندران ارسال کرده است، جعلی بودن مدارک امیرحسین حسینی را تائید کرد اما نکته جالب این است که اداره ورزش و جوانان این نامه را به فدراسیون فوتبال نفرستاده تا تعیین تکلیف این موضوع هرچه سریعتر اتفاق بیفتد.

ضمن اینکه قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه نیز امروز با مهدی تاج جلسه داشته و تاج از حسن زاده خواسته تا یکشنبه هفته آینده به فدراسیون فوتبال بابت این موضوع مهلت دهد.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نساجی لیگ برتر فدراسیون فوتبال بازی فوتبال ورزش و جوانان اداره ورزش و جوانان مهدی تاج اداره ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال لیگ برتر مهدی تاج نساجی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد

موعود بنیادی‌فر بعد از سوت در جام ملت‌های آسیا با کمک فدراسیون فوتبال ایران بازی ژاپن – ازبکستان در بازی نهایی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زد و بر اساس خبر‌های رسیده قضاوت خوبی در این بازی داشت و با موفقیت در این بازی به طور حتم در آینده مورد توجه وِیژه‌ای قرار خواهد گرفت.

علیرضا فغانی در سال ۲۰۲۳ به بهانه ورود به سن ۴۵ سالگی از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران خط خورد. البته فیفا قانون منع داوری برای داوران ۴۵ ساله را برداشته است و از این پس داوران بین المللی در صورت گذر از این سن به شرط قبولی در تست‌های داوری منعی برای سوت زدن در بازی‌های بین المللی نخواهند داشت. علیرضا فغانی بعد از این تصمیم در لیست داوران بین اللملی فوتبال استرالیا قرار گرفت. او در جام ملت‌ها سوت زد و اکنون هم این فرصت را خواهد داشت در بازی‌های جام جهانی سوت بزند.

فدراسیون فوتبال در ماه‌های اخیر حمایت‌های زیادی از موعود بنیادی‌فر داشته است. این داور دربی رفت را سوت زد و فدراسیون فوتبال امیدوار است با روند خوبی که این داور در پیش گرفته جای خالی علیرضا فغانی را در داوری فوتبال ایران پر کند. به خصوص که اکنون علیرضا فغانی با پرچم استرالیا در بازی‌های بین المللی سوت می‌زند.

منبع: خبر ورزشی

tags # علیرضا فغانی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد