Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات سراسری کشتی پهلوانی امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، چهارمین دوره مسابقات سراسری کشتی پهلوانی و هنرهای فردی دانشگاه آزاد اسلامی امروز 13 تیر به میزبانی واحد شهر قدس برگزار می‌شود.

مهدی فتح‌الله رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران گفت: «کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای ریشه در فرهنگ ملی و مذهبی ما دارد و یکی از منابع مهم ورزش قهرمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

علیرضا زند مدیرکل امور تربیت بدنی واحد شهر قدس و مدیر اجرایی مسابقات کشتی پهلوانی نیز اظهار کرد: «این دوره از مسابقات با حضور همه واحدهای کشور در رشته کشتی پهلوانی و هنرهای فردی برگزار خواهد شد که هنرهای نمایشی شامل میل سنگین، سنگ، کباده، میل بازی و... می‌شود. در پایان نیز دانشجوی پهلوان کشور از میان شرکت‌کنندگان انتخاب و بازوبند پهلوانی به بازوی وی بسته خواهد شد.»

زند خاطرنشان کرد: «این برنامه با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان، رؤسای واحدها و مسئولان شهرستانی برگزار خواهد شد.»

در پی ترویج فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای و مقارن با سالروز فرهنگ کشتی پهلوانی، دانشجویان این رشته ورزشی در برنامه‌ای در واحد شهرقدس به اجرای هنرهای فردی خود خواهند پرداخت.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد