Web Analytics Made Easy - Statcounter


نمایشگاه کاریکاتور با عنوان «پایان یک توهم» در موزه انقلاب اسلمی و دفاع مقدس راوی حمایت رژیم آل سعود و آمریکا از داعش شد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی ودفاع مقدس، موضوع این نمایشگاه حمایت رژیم آل سعود و آمریکا از گروهک تروریستی داعش است،که با مشارکت موزه انقلاب اسلامی ودفاع مقدس، مرکزهنرهای تجسمی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر پا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نمایشگاه آثار برگزیده مسابقه بین المللی کاریکاتور تحت عنوان پایان یک داعش که توسط مرکزهنرهای تجسمی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شده در گالری فکه موزه به نمایش در آمده است.
این نمایشگاه به مدت ده روز از ۱۰ لغایت ۲۰ تیرماه از ساعت ۹ الی ۲۲ پذیرای علاقه مندان است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار فرهنگی قرآنی «روایت باران» در فرهنگسرای نیاوران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این نمایشگاه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر با محوریت قرآنی، رشد و توسعه اقتصاد هنر‌های ایرانی اسلامی و حمایت از هنرمندان فعال در عرصه آثار قرآنی برپا شده است.

در این رویداد فرهنگی، بیش از ۱۷۰ اثر هنری استادان و هنرمندان برجسته در حوزه خط و خوشنویسی با موضوع قرآن، تا ۳۱ اردیبهشت در محل نگارخانه ۱ و ۲ فرهنگسرای نیاوران در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.

این نمایشگاه با همکاری و حمایت صندوق اعتباری هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای فراهم کردن زمینه‌های مشارکت‌های مردمی و حضور مؤسسات فرهنگی و هنری بخش خصوصی برای تقویت کسب و کار‌های فرهنگی و هنری برگزار شده است.

وزیر فرهنگ در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآنی روایت باران گفت: خوشنویسی مزیت مطلق در جهان اسلام است. این حوزه در کشور ما باسابقه است و در آن پیشتاز هستیم که به دلیل وجود آیات و روایتی است که زبان بین‌المللی ما مسلمانان محسوب می‌شود و همه جا قابل ارائه است.

محمد مهدی اسماعیلی افزود: دولت در حوزه فرهنگ و هنر خود را حامی بخش خصوصی و مردمی می‌داند، زیرا وظیفه ما حمایت‌گری، نظارت و تنظیم‌گری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موزه دفاع مقدس مازندران محل انتقال فرهنگ جهاد است
  • ۵۰ یادمان شهدای گمنام در مازندران نیازمند تکمیل است
  • برپایی نمایشگاه آثار فرهنگی قرآنی «روایت باران» در فرهنگسرای نیاوران
  • سپاه نقشی غیر قابل انکار در توفیقات نظام جمهوری اسلامی داشته است
  • هنرمندانی که برای وعده صادق نقش زدند/چهره سال هنر انقلاب تجسمی شد
  • پیام تبریک مدیرکل تجسمی برای مسعود نجابتی «چهره سال هنر انقلاب»
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی